شرکت ایمن پایا فراصوت

چسب مگس, فراری دهنده خرس, پشه پران

سو سری یا سو سک حمام

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سوسک حمام

«سوسري» يا «سوسک حمام» جزو حشرات است و از حدود 280 ميليون سال قبل روي کره زمين زندگي مي‌کند. اين حشره‌ي کوچک که امروزه در بسياري از خانه‌هاي شهري و روستايي يافت مي‌شود، انتقال دهنده‌ي بسياري از بيماري‌ها است و به عنوان معضلي بهداشتي محسوب مي‌شود که بيش‌تر خانم‌ها با آن درگيرند.

شايع‌ترين گونه‌هاي موجود اين حشره در ايران، گونه‌هاي آمريکايي، آلماني، استراليايي و حاره‌اي هستند که گونه‌هاي آمريکايي و آلماني در ایران بيش‌تر وجود دارند.

گونه‌ي آمريکايي اين حشره بسيار حساس است و زود از بين مي‌رود، اما گونه‌ي آلماني آن بسيار مقاوم است و به راحتي از بين نمي‌رود.

سوسري‌ها به برگرداندن بخشي از غذاي خود که کمي هضم شده و هم‌چنين دفع مدفوع روي غذا و يا هر چيز ديگر عادت دارند.

سوسک‌هاي حمام يا همان سوسري‌ها همه چيزخوار و پرخور هستند و هر نوع غذاي انسان را مي‌خورند. هم‌چنين از کاغذ، پارچه به خصوص اگر آهار داشته باشد، کتاب، مو، کفش، کاغذ ديواري، مدفوع، حشره‌ي مرده و تقريباً از هر ماده‌ي حيواني و گياهي تغذيه مي‌کنند.

در مواردي اين حشره در حال جويدن انگشت‌هاي دست و پاي نوزادان و افراد خوابيده مشاهده شده است.

اين حشره ممکن است بدون آب براي مدت 5 تا10 هفته و بدون غذا براي چند ماه زنده بماند،  با اين حال اين حشره به ندرت در مناطقي که مواد غذايي وجود ندارد، يافت مي‌شود.

تاکنون انتقال حدود 150 نوع بيماري از جمله حصبه، وبا و اسهال‌هاي خوني توسط اين حشره مشاهده و گزارش شده است متأسفانه به دليل مبارزه‌هاي شيميايي و غيراصولي اين حشره به بعضي از سموم مقاوم شده است.

به ازاي رويت هر يک سوسک حمام، 600 سوسک ديگر نيز به صورت تخم، لارو و بالغ در آن محيط وجود دارد.

رعايت نظافت در آشپزخانه و باقي نگذاشتن غذا يا ظروف آلوده در طول شب باعث کاهش اين حشره مي‌شود، در صورتي که در خانه‌هاي مجاور ما سوسک وجود داشته باشد، رعايت بهداشت مانع ورود سوسک به خانه ما نخواهد شد.

نگه‌داشتن نان خشک در خانه يکي از عوامل وجود اين حشره است  براي مبارزه با اين حشره بايد عادت‌هاي خانه‌داري خانم‌ها عوض شود.

واحد پژوهشی شرکت ایمن پایا فراصوت

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ایمن پایا فراصوت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چسب مگس، فراری دهنده خرس، پشه پران، فراری دادن گربه، دفع مگس، خمیر سوسک، دفع ساس

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 22 ساعت پیش