تجهیز رهرو-تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی, فیلتر کارتریج , لامپ یووی UV

استانداردهای پر کاربرد در فیلترهای رسوب زدا در تصفیه آب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

- استاندارد FDA:

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA یا USFDA) یکی از آژانس های وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی ایالات متحده ، یکی از بخش های اجرایی ایالات متحده است. FDA مسئول حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق تنظیم و نظارت بر ایمنی مواد غذایی ، محصولات تنباکویی ، مکمل های غذایی ، واکسن ، تزریق خون ، دستگاه های پزشکی ، دستگاه های ساطع اشعه الکترومغناطیس (ERED)، محصولات دامپزشکی و لوازم آرایشی است.

این استاندارد شرط لازم برای استاندارد بهداشتی هر فیلتر تصفیه اب می باشد، اما شرط کافی برای کیفیت محصول نمی باشد.

 

- استاندارد NSF:

 

NSF در دانشگاه میشیگان در سال 1944 تاسیس شد و تا کنون بسیاری از استانداردهای سازمان ملی استاندارد آمریکا را کامل تر کرده و از نظر کیفیت و سلامت بهبود بخشیده است. شاخه های استاندارد NSF تقریبا برای فیلترهای مورد استفاده در صنایع آب آشامیدنی (چه خانگی و چه صنعتی) در اکثر کشورهای دنیا ضروری می باشد. کسب گواهی استاندارد از این استاندارد بسیار مشکل بوده و اکثر کشورهای تولید کننده فیلتر توانایی گرفتن این استاندارد را برای کالاهای تولیدی خود ندارند و معمولا در آزمون های این استاندارد موفق نمی شوند. فیلترهای غیر صنعتی که در دستگاه های تصفیه آب خانگی (فیلترهای 10 اینچ) استفاده می شوند معمولا باید یکی از شاخه های استاندارد NSF را داشته باشند که خوشبختانه بعضی از کالاهای وارد شده در کشورمان در این زمینه، معمولا یکی از شاخه های این استانداردها را دارند.
اما در فیلترهای صنعتی موجود در بازار ایران این استاندارد به ندرت دیده می شود و یا در صورت دیده شدن واقعی نمی باشد. یکی از استانداردهای مهم NSF، استاندارد NSF ANSI 42 می باشد که مربوط به کیفیت متریال مورد استفاده در کالا می باشدد که استاندارد بودن میزان مواد مخرب و زیان آور در مواد مصرف شده در تولید کالا را نشان می دهد.

مؤسسه ملی استاندارد یا (ANSI (American National Standards Institute یک موسسه خصوصی غیرانتفاعی است که بر نحوه استانداردهایی که برای محصولات، خدمات، روندها، سیستم‌ها و کار کارمندان صادر می‌شود، نظارت می‌کند. یکی دیگر از کارهای این موسسه این است که استانداردهای آمریکا را با استانداردهای جهانی تطبیق می‌دهد تا از آن‌ها به‌صورت جهانی و در سطحی وسیع‌تر نیز بتوان استفاده کرد.

کار اصلی این موسسه این است که اعتبار استانداردهای تولید شده به‌وسیله نمایندگان موسسات استانداردسازی، آژانس‌های دولتی، گروه‌های مصرف‌کننده، شرکت‌ها و… را تایید می‌کند. این استانداردها تضمین می‌کنند که محصولات دارای عملکرد و ویژگی‌های یکسانی هستند تا مصرف‌کنندگان از محصولاتی با همان مشخصات استفاده کنند و به همان صورت آزمایش شوند. دفتر مرکزی این موسسه در واشنگتن و دفتر عملیاتی آن در نیویورک است.

 

.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیز رهرو-تصفیه آب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر کارتریج ، لامپ یووی UV، سختی گیر، دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی، فلومتر، TDS meter، مخزن فایبرگلاس، اتصالات UPVC، هوزینگ فیلتر کارتریج، frp tank، تی دی اس متر، ای سی متر، پی اچ متر، آب شیرین کن، پرشر وسل

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات