پلی ران - فروشگاه لوله و اتصالات کارنوز تأمین کننده محصول...

لوله و اتصالات ساختمانی پلی ران, سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران, پلی اتیلن جوشی پلی ران

لوله دریپردار محصول بی رقیب پلی ران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لوله دریپردار پلی ران در جهت مصرف هر چه بهتر آب در کشاورزی است. محدودیت منابع آب از نظر کمی و کیفی ایجاب می نماید که برنامه ریزی خاصی تحت عنوان استفاده بهینه از واحد آب مصرفی انجـام پـذیرد کـه این برنامه ریزی می تواند در قالب دور مناسب آبیـاری مخصوصـاً آبیـاری قطره ای و بارانی باشد. پلی ران باتوجه به اهمیت و حساسیت مصرف این لوله ها در کشاورزی برای تولید بهترین و باکیفیت ترین نمونه تولید داخل اقدام نموده و با بهترین کیفیت و مقدار آبدهی مناسب کالای مطمئنی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

لوله های دریپردار پلی ران دارای طراحی انحصاری در مواد بکار رفته برای استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی است. تولید این قطعه با مواد دست اول و مواد مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و خوردگی در برابر کودهای شیمیایی انجام میشود، فواصلی را که برای این قطره چکانها در نظر گرفته ایم از 15 سانتی متر شروع شده و بنا به درخواست مشتری تا هر سایزی قادر به تولید آن می باشیم.

استفاده از لوله دریپردار پلی ران به دلیل آبدهی در نقطه ای متمرکز باعث می شود علفهای هرز اطراف محصولات رشد نکنند و در استفاده سموم و کودها بسیار موثرتر و خواهد بود، هدر رفت آب در این نوع روش آبدهی تقریبا صفر می باشد. نصب آسان و سریع این نوع لوله ها از مزایای دیگر آن می باشد.

جدیدترین تکنولوژی صنعت آبیاری در قسمت آبیاری قطره ای روش دریپ، لوله های دریپردار است که در دو مدل لوله دریپردار تخت (Flat Dripper) و لوله دریپردار استوانه ای یا گرد (Round Dripper) تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. در ادامه به بررسی ویژگی این لوله ها پرداخته شده است:

تعدیل تغییرات فشار : (PC (Pressure Compensation
میزان آب دهی با تغییرات فشار در دامنه کاری 0.5 تا 3.5 بار ثابت است.
ضد چکه : (ND (None Drain
در فشارهای پایین ( زیر 0.25 بار ) بسته شده و مانع از خروج جریان می گردند.
آنتی سیفون : Anti Siphone
در فشارهای منفی بسته شده و از مکش به داخل لوله جلوگیری می نماید.
خود شوینده : Self Cleaning
با ایجاد شدن جریان آشفته در لابیرینت ، شستشوی دریپر صورت می پذیرد.

با استفاده از لوله های دریپردار برای آبیاری باغات، یک نوار رطوبتی در عمق ریشه ی گیاه در طول ردیف کشت ایجاد می شود که با این کار رقابت و مکش خاک با ریشه ی گیاه برای جذب رطوبت کم می شود؛ بنابراین گیاه برای جذب رطوبت تحت تنش قرار نمیگیرد و آب به سهولت در اختیار گیاه قرار میگیرد. در این روش رشد ریشه های گیاه عمقی نمی باشد و ریشه های موئین در قسمت های زیرسطحی به راحتی آب را جذب می کنند. این روش آبیاری مقدار و کیفیت محصولات کشاورزی را نسبت به روش های مشابه افزایش می دهد.

کاربردهای لوله دریپردار:

1 – مناسب جهت آبیاری زمینهای ناهموار

2-میزان هدر رفت آب در این روش تقریبا صفر میباشد

3 – جلوگیری از رویش علفهای هرز در اطراف محصولات کشاورزی

4 – آبیاری بهینه درختان حساس مانند پسته و گردو انواع زراعت باغها وتاکستان ها استفاده در کشت های ردیفی – چغندر قند – سیب زمینی- گندم- ذرت

5 – بکارگیری لوله های دریپردار در مقایسه با سایر روشهای معمول (از قبیل انواع تیپها، قطره چکانهای ساده، انواع قطره چکانهای روی خطی و……) هم از جنبه اقتصادی و هم طول عمر بالاتر سیستم بسیار با صرفه تر خواهد بود .

6 – این قطر چکان دارای برامدگی در داخل میباشد که باعث شده آب را از قسمت پر فشار لوله بگیرد و به بیرون هدایت کند و همین ویژیگی از رسوب گیری در خروجی آب جلوگیری میکند ، تولید این قطعه با مواد دست اول و مواد مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و خوردگی در برابر کودهای شیمیایی انجام میشود

چرا در صنعت از لوله دریپردار استفاده می شود؟

امروزه با محدودیت های که در حوزه منابع آبی در کشور وجود دارد و با خشکسالی که در بعضی مناطق وجود دارد، موجب شده است تا بسیاری از کشاورزان برای آبیاری محصولات خود به آبیاری قطره ای و بارانی روی آورده اند. لوله دریپردار پلی ران با طراحی منحصر به فردی استفاده از این نوع لوله ها را در هر نوع شرایط آب و هوایی ممکن کرده است.

لوله دریپردار قابل انعطاف ترین لوله آبده با قابلیت جبران کنندگی فشار جهت آبیاری پوشش های گیاهی، کشت های متراکم و ردیفی و … هستند و قابلیت انعطاف مضاعف آن ها جهت نصب آسان و سریع شان می باشد. دو لایه بودن این لوله ها (لایه قهوه ای بر روی مشکی یا ارغوانی بر روی مشکی) باعث افزایش مقاومت آن ها نسبت مواد شیمیایی و پرتوهای فرابنفش شده است.
قطره چکان های جبران کننده فشار در کارخانه به فاصله ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتری از یکدیگر در داخل لوله انعطاف پذیر کارگذاشته شده اند. دبی هر قطره چکان در فشار بین ۰٫۷ تا ۴٫۱bar بین ۲٫۳ یا ۳٫۵L/h می باشد. دیافراگم قطره چکان ها دارای یک رگولاتور فشار با خاصیت ارتجاعی است که در صورت گیر کردن آشغال در خروجی آن امکان خود شوینده بودن قطره چکان را فراهم می کند. شعاع خم لوله بایستی ۷٫۵ سانتیمتر باشد. ورودی قطره چکان بایستی با دیواره خط لوله در یک داستا باشد تا ورود آشغال به قطره چکان حداقل گردد. لوله دریپردار بگونه ای طراحی شده است که حتی در مسیرهای نا هموار و غیر مسطح و تغییرات فشار مانند یک رگلاتور عمل نموده و همواره میزان آبدهی در تمامی سطح لوله بصورت یکسان و یکنواخت تنظیم میباشد.

به دلیل اینکه این لوله ها در سطح زمین توزیع می گردد ، خواص آنتی یو وی آن نقش اصلی را در طول عمر و کیفیت این لوله ها بازی میکند.

ویژگی های لوله دریپردار:

• ماده منحصر به فرد بکار رفته در این لوله باعث افزایش قابل توجه انعطاف پذیری آن شده است که امکان خم های کوچکتر و استفاده کمتر از زانوها را فراهم می کند.
• انتخاب دبی جریان و فاصله بین نازل ها، برای انواع کاربردهای غیر از چمن امکان انعطاف در طراحی را فراهم می کند.
• قابل اجرا با کلیه اتصالات فشاری
• جهت اجرا به صورت زیرسطحی بایستی از یک شیر هوا در خط آبرسان استفاده نمود.
• خاصیت جبران کنندگی فشار قطره چکان ها (در محدوده 0.7 تا 4.1bar) موجب ایجاد یک دبی ثابت در طول خط لوله و حصول اطمینان از یکنواختی دبی قطره چکان ها می شود.
• دو لایه بودن لوله (لایه قهوه ای بر روی مشکی) باعث افزایش مقاومت نسبت به مواد شیمیایی، رشد جلبک ها و پرتوهای فرابنفش خورشید می شود.
• نصب آسان و سریع اتصالات این نوع لوله ها از مزایای دیگر آن می باشد .

راهکار آبیاری اثربخش

برای دریافت آخرین اطلاعات درباره محصولات پلی ران با ما در تماس باشید. آبرسانی یک وظیفه و مسئولیت است.
پلی ران با ارائه محصول باکیفیت و منطبق با خواست مشتری نه تنها پایان نمی‌یابد بلکه تولید محصول به منزله آغاز بخشی دیگر از فعالیت ماست؛ چراکه خدمات ما پس از فروش نیز با ارائه مشاوره فنی_مهندسی و تضمین عملکرد محصول در طول مدت گارانتی ادامه دارد. 

آخرین دستاوردها

عرضه محصولات و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی و بکارگیری دانش فنی روز دنیا، تحویل به موقع محصولات و انجام کلیه تعهدات در قبال مشتریان جهت تامین رضایت آنها، تولید و عرضه محصولات مطابق با نیاز مشتری، حفاظت از محیط زیست و اجرای قوانین و استانداردهای ملی زیست محیطی جهت توسعه پایدار، تحقیق، توسعه، نوآوری، آموزش و بهبود مستمر و ایجاد چشم انداز روشن برای کارکنان شرکت و ارتقاء شایستگی و رضایت در آنها اصولی هستند که همواره بر آن پایبند بوده و هستیم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلی ران - فروشگاه لوله و اتصالات کارنوز تأمین کننده محصول...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لوله و اتصالات ساختمانی پلی ران، سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران، پلی اتیلن جوشی پلی ران، پوش فیت پلی ران، لوله و اتصالات آبرسانی و آبیاری تحت فشار، محصولات ویژه آب سرد و گرم ساختمان، گرمایش کفی، لوله خرطومی سیم کشی برق، پوش فیت سایلنت پلی ران، اتصالات آبیاری قطره ای پلی ران، لیست قیمت پلی ران، قیمت لوله پلی اتیلن، مشاوره رایگان، تأمین کالا در اسرع وقت، تضمین کیفیت کالا، ارسال به سراسر کشور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات