0

چگونه گل رز انتخاب کنیم؟

پرسش در 26 بهمن 1395  17:07
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

3 جواب

0

گل رز:

گل رز از جمله گل های بسیار زیبا و محبوبی است که در تمام نقاط جهان از طرفداران زیادی برخوردار است.پرورش رز بصورت امروزی از قرن هجدهم شروع شده است.در تقسیم بندی رزها عواملی نظیر گل دهی و مدت دوام آن موثر می باشد.این گل بومی نیمکره شمالی است و اغلب در نواحی معتدل پرورش داده می شود.گیاه یاد شده بصورت افراشته،درختچه،بالا رونده یا خزنده رشد می کند.برگ های ان متناوب مرکب خزان شونده یا دائمی می باشد.گل ها به صورت گل آذین منفرد دیهم یا خوشه گرزن است.برخی از گونه های وحشی دارای 5 گلبرگ و تعداد زیادی پرچم هستند.بیشتر گونه های رز در طول فصل های بهار و تابستان به گل مینشیند.دو نوع رزهای هیبرید چای و گل های رز دسته ای جزء رزهایی است که از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.نوع هیبرید چای گل های تک شاخه ای و گاها تا 3 گل روی شاخه تولید می کند.در مقابل گل های رز دسته ای دارای دسته های گل خوشه ای دوبل یا تک شاخه خوشه ای هستند.این گیاه در شرایط آب و هوایی مختلف در باغچه ها،بوستان ها و در فضاهای سبز مورد استفاده قرار می کیرند.

پاسخ در 7 دی 1396  18:35
GolGift گلفروشی، ارسال گل، ارسال هدیه ، تزئین ماشین عروس
0

گل رز شاخه بریده  به طور کلی به 2 دسته تقسیم میشود 

1 گل رز ایرانی یا مهندسی 

٢ گل رز هلندی یا خارجی

گل رز ایرانی یا مهندسی با حداکثر عمر 5 روز و تنوع بسیار کم در رنگبندی(معمولا فقط قرمز آن همیشه موجود است) از ماندگاری،  ضخامت ساقه کمتر،  اندازه غنچه  کوچکترو کیفیت پایینتر نسبت به رز هلندی برخوردار است. همچنین قیمت آن هم بطور معمول یک سوم رز هلندی میباشد. 



پاسخ در 9 اسفند 1395  04:30
موسسه گل و گیاه سرلک _بازار گل تولیدو توزیع انواع گل شاخه بریده، گل آرایی تخصصی تمامی مجالس ،سمینار و همایش، تاج گل ترحیم و تسلیت ، تاج گل افتتاحیه و نمایشگاه ، انواع گیاهان _ زینتی آپارتمان، گیاهان زینتی_ فضای سبز_ باغچه، بن سای_تراریوم، رز‌ هلندی_ رز ایرانی، ماشین عروس_ دسته گل عروس، تاج گل ترحیم_ سبدگل، تاج گل شادباش_ دسته گل، سبدگل_ پایه گل
0

گلدان‌های گل رز در تمام طول سال در دسترس هستند اما توصیه پرورش دهندگان گل و گیاه، خرید و کاشت گل رز در زمستان یا اوایل بهار است. در این موقع می‌توانید رزهای ریشه لخت، با قیمت ارزان بخرید که بسیار سریع هم ریشه می‌زنند.

گل رز

بعضی از گل‌های رز مانند رز مینیاتوری و رزهای باغی قدیمی بیشتر اوقات از ریشه خود رشد می‌کنند و گل‌های مدرن معمولا به یک ساقه زیر زمینی پیوند زده می‌شوند که هردو نوع می‌توانند بخوبی رشد کنند.

وقتی که گل‌های ریشه لخت می‌خرید دقت کنید که ریشه آن ضعیف یا خشک نباشد و مطمئن شوید که نزدیک زمان گل دادنش نیست. رزهای داخل گلدان باید ریشه قوی و محکمی داشته باشند و اندازه گلدان حداقل 5 گالون باشد درغیر این صورت گیاه ضعیف می‌شود.

چگونه گل رز انتخاب کنیم؟

نیازهای اولیه تمام گل‌های رز مشابه است ولی همه ی گل رزها شبیه بهم نیستند. سایز گیاه از 61 سانتیمتر تا 610 سانتیمتر متغیر است.

تفاوت مهم دیگر، فصل شکوفه کردن گل‌هاست. بعضی از آنها به وفور در فصل بهار گل می‌دهند و سپس تا آخر فصل رشد، بدون شاخه و برگ می‌مانند و دسته ایی دیگر از تابستان تا پاییز گل می‌دهند.

تنوع گل رز بسیار زیاد است. برخی از آنها عبارتند از: گل‌های فنجانی شکل دیوید اوستین، رز هیبرید چای با گلبرگ‌های نوک تیز که انتخاب هر یک از آنها با مطالعه قبل از خرید باید صورت بگیرد.

نتیجه

خرید هرگونه گل، از محل فروش گل و گیاه منطقه ی که در آن زندگی می‌کنید می‌تواند تضمین کننده رشد خوب آن باشد چراکه بخوبی با شرایط آب و هوایی آنجا سازگار است. همچنین برای نگهداری بهتر می‌توانید از پرورش دهنده‌ها و یا سایت‌های اینترنتی کمک بگیرید. 


پاسخ در 26 بهمن 1395  17:26
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی