راهنمای خرید آبمیوه گیری

0
هنگام خرید آبمیوه گیری چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
پرسش در 27 بهمن 1395  10:15
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

در میان انواع آبمیوه گیری‌ها، نوع سانتریفیوژ (گریز از مرکز) متداول‌ترین است چرا که علاوه بر داشتن قیمتی مناسب، استفاده ی آسان و تمیزکردن راحتی دارند. مدل پیشرفته‌تر دیگر، علاوه بر گرفتن آب میوه، برای سبزیجات و گندم هم استفاده می شود و بیشتر مناسب کسانی است که بدنبال سلامتی بیشتر و یا رژیم غذایی اورگانیک هستند. ولی اگر سرعت کار دستگاه برایتان مهم است و نه میزان سروصدای آن، آبمیوه گیری‌های گریز از مرکز را انتخاب کنید.


آبمیوه گیری آرام

اگر به سلامتی خود بسیار اهمیت می‌دهید، این نوع آبمیوه گیری که به cold press هم معروف است، بهترین گزینه محسوب می‌شود. به دلیل سرعت پایینی که دارد ارزش غذایی میوه و سبزیجات را بهتر حفظ می کند. پس اگر گندم و سبزیجات زیادی را می‌خواهید آبگیری کنید، این مدل را انتخاب کنید.

بدلیل آرام کار کردن دستگاه، گرمای کمتری تولید می‌شود و بنابراین شما علاوه بر داشتن یک نوشیدنی خنک‌تر می توانید آن را با حفظ ارزش غذاییش تا 48 ساعت تازه نگهدارید.

در بعضی از مدل‌های این نوع آبمیوه گیری، پوره‌کن و خردکن هم وجود دارد که برای درست کردن پاستای تازه، پستو و غذای کودک استفاده می‌شوند.

آب مرکبات گیری

که در مدل‌های دستی، فشاری و برقی و با قیمت‌های بسیار مناسب در بازار وجود دارند که برحسب راحتی و نیاز خود هر کدام از مدل‌ها را می‌توانید خریداری کنید.


پاسخ در 27 بهمن 1395  10:24
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی