3
در هنگام خرید سیستم های تهویه ای که برای جداسازی دو فاز هوایی از هم پیشنهاد میشود معمولا با اصطلاح پرده هوا مواجه میشویم .پرده هوا چه سیستمی است و چگونه سبب جداسازی دو سیال از هم میشود؟
پرسش در 30 بهمن 1395  09:15
شرکت صنایع تهویه پارس سعید .STPS Co (با مسئولیت محدود) تهویه مطبوع، پروانه ، سانتریفیوژ ، کولر صنعتی، کامفری، ایرواشر، COMEFRI، پلاگ فن، پروانه فوروارد، هواکش صنعتی، فن های انتقال مواد، پروانه بکوارد

2 جواب

4

پرده هوا سیستمی است که میتواند هوای بین دو محیط، شامل سرما،گرما، هوای دارای حشرات پرنده یا انواع گرد وغبار و دود و ...را توسط ایجاد لایه ای پرفشار از هوا از هم تفکیک کند.این لایه ی هوایی پر فشار توسط یک فن رادیال تامین میگردد و هوا را به صورت مستقیم مانند یک پرده بر روی ورودی ها تزریق میکند.پرده هوا مانع از ورود و خروج هوای هرطرف به دیگری میشود. پرده هوا غالبا بالای در های ارتباطی و اکثرا در اتاق های عمل ،بیمارستان ها،آزمایشگاه و حتی فروشگاه هایی که نیازمند جلوگیری از ورود حشرات و یا گرد و غبار به محیط خود هستند نصب میشود.

شایان ذکر است که برای محیط هایی که نیازمند هوایی کاملا عاری از هرگونه میکروارگانیزم ها میباشد، بر روی قسمت خروجی این دستگاه از فیلتر هایی خاص مانند هپا،اولترا و ... با توجه به میزان آلاینده مجاز استفاده میشود تا هوایی خروجی از پرده هوا به صورت کاملا تمیز به محیط تزریق گردد.

پاسخ در 30 بهمن 1395  09:26
شرکت صنایع تهویه پارس سعید .STPS Co (با مسئولیت محدود) تهویه مطبوع، پروانه ، سانتریفیوژ ، کولر صنعتی، کامفری، ایرواشر، COMEFRI، پلاگ فن، پروانه فوروارد، هواکش صنعتی، فن های انتقال مواد، پروانه بکوارد
 
کاملا درسته موفق باشید آیسان صنعت 8 سال قبل
1

پرده هوا دستگاهی است که در بالای دربهای ورودی ادارات،کارخانجات ،ساختمانهای اداری ،مسکونی،تجاری و فروشگاه ها نصب می شود و با ایجاد پرده ی نامرئی از هوای فشرده مزایای زیر را دارا می باشد :

جلوگیری از ورود گرد و خاک و دود و بوهای نامطبوع

جلوگیری از ورود حشرات موذی،گاز، بخار و هر نوع آلودگی محیطی

جلوگیری از بیرون رفتن هوای سرد یا گرم (تبادل انرژی)

مکمل مناسبی برای کولرهای گازی و صرفه جویی در مصرف برق

دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش


پاسخ در 6 اسفند 1395  12:31
آیسان صنعت دستگاه واکس کفش، اسکرابر . زمین شویصنعتی، جارو برقی صنعتی، واترجت ، کارواش خانگی ،

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط