0

چگونه یک اتو بخار مناسب انتخاب کنیم؟

پرسش در 16 اسفند 1395  16:50
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

مدت‌هاست که اتو بخشی از زندگی روزانه شده است. اتو با ترکیب گرما، وزن و بخار می‌تواند چروک‌ها را از روی لباس از بین ببرد. امروزه مدل‌های مختلفی متناسب با هر بودجه در بازار وجود دارد. 


اتو بخار

یک اتو بخار مدرن ظاهری ساده، متشکل از یک سطح فلزی مسطح در انتها و یک دسته در بالا و سیم برق است که در بیشتر مدل‌ها مخزن آب کوچکی هم وجود دارد که می‌توان به سادگی و اتصال آن به برق سرسخت‌ترین چروک‌ها را هم از بین برد.

برخی از ویژگی های اتو

1. اتو با کفی نچسب، نه تنها باعث روان حرکت کردن آن بروی پارچه می‌شود بلکه تمیز کردن آن هم آسان‌تر است.

2. اتو های بدون سیم، این اتوها بوسیله باتری‌های داخلی کار می‌کنند و به همین دلیل شاید مناسب کسانی که روزانه زیاد از اتو استفاده می‌کنند، نباشد چرا که عمر باتری کوتاهی دارند.

3. اتو با سیستم خودکار خاموش، که در آن المنت‌های گرمایشی خود به خود خاموش می‌شوند.

4. اتو با دمای قابل تنظیم. از آنجاییکه پارچه‌ها با هم متفاوت هستند و هرکدام نیاز به دمای خاصی برای اتو شدن دارند، یک ترموستات قابل تنظیم برای اتو می‌تواند مانع سوختن پارچه شود.

5. اتو با قابلیت اسپری بخار. این یک ویژگی عالی برای کسانی است که می‌خواهند چین و چروک‌های ریز لباس خود را به خوبی از بین ببرند. همچنین فشار بخار می‌تواند مواد ته نشین شده ی ناشی از استفاده آب را که گاهی باعث مسدود شدن منفذ های کف اتو می‌شود را از بین ببرد.

6. اتو با مخزن آب متحرک و شفاف، این دو ویژگی مخزن آب باعث استفاده راحت تر از اتو می‌شود. شفافیت مخزن برای دیدن میزان آب موجود در آن و متحرک بودنش برای پر کردن مجدد آب بسیار مناسب هستند.

7. اتو با قابلیت جمع کردن سیم، در بعضی از مواقع سیم اتو هنگام کار با آن و یا بعد از، دست و پاگیر است. سیم جمع کن این مشکل را به‌راحتی حل کرده .

چگونه یک اتو بخار مناسب انتخاب کنیم؟

داشتن برخی از ویژگی‌ها برای بعضی از افراد واجب است و برای دیگر نه. مثلا برای کسانی که چپ دست هستند اتوهایی که سیم جمع کن دارند مناسب است. ولی نباید قابلیت خاموش شدن اتوماتیک که ایمنی زیادی دارد را در اتوها نادیده گرفت. همچنین بررسی سایر ویژگی ها، نیاز ها و بودجه، می‌تواند انتخاب را ساده‌تر کند.


پاسخ در 16 اسفند 1395  17:00
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی