راهنمای خرید پنکه سقفی

0
هنگام خرید پنکه سقفی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
پرسش در 16 اسفند 1395  17:02
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

 در زمان‌های قدیم پنکه سقفی‌ها با برق کار نمی‌کردند بلکه با قدرت بخار ناشی از گردش آب به حرکت در می‌آمدند و به مرور زمان تغییرات زیادی کردند تا بشکل امروزی در آمدند. پنکه سقفی‌ها را در هر اتاقی می‌توان نصب کرد و به کمک یک ریموت کنترل و یا یک کلید بروی دیوار از آن استفاده کرد.


انتخاب یک پنکه سقفی با استایل مناسب

قبل از خرید پنکه آن را در اتاقی که می‌خواهید نصب کنید تجسم کنید و چنانچه نیازی به استایل خاص که متناسب با مبلمان، اندازه و رنگ اتاق باشد، احساس می‌کنید بر اساس آنها پنکه خود را انتخاب کنید.

استایل مدرن پنکه سقفی چگونه است؟

در استایل مدرن گزینه های زیادی برای رنگ و شکل پره‌ها وجود دارد، رنگ‌هایی مثل نیکل براق، نقره‌ایی یا مشکی و پره‌های بیضی، مستطیلی و گرد در سایزهای مختلف.

استایل پنکه‌های امروزی چگونه است؟

استایل این پنکه‌ها بسیار شبیه به پنکه‌های مدرن است. معمولا سفید رنگ هستند و شکل پره‌ها بیشتر طرح برگ بلوط است که فضای حرکت بیشتری ایجاد می‌کند. مدل دیگر پره‌ها، مدل ویکتور که در قسمت نزدیک به مرکز، عریض و در انتها باریک است و می‌تواند هوای بیشتری را در داخل اتاق به حرکت در آورد.

مدل روستایی

 این مدل که معمولا روکشی از مس دارد در فضای بیرونی یا جاهایی که در آن عناصر طبیعی و روستایی وجود دارد استفاده می‌شود که در برخی از آنها طرحی از حیوانات و درخت روی پره‌هایش دیده می‌شود.

مدل گرمسیری یا غیر معمول

این مدل‌ها رنگ، چاپ و طرح‌های مختلفی دارند. مثل حیواناتی همچو پلنگ، گورخر و ببر. و برای مدل‌های گرمسیری طرح پرندگانی مثل طوطی و فلامینگو استفاده می‌شود. رایج‌ترین شکل پره‌ها هم در این مدل برگ نخل و برگ موز است.

مدل سنتی

این مدل‌ها معمولا 4و5 پره دارند با رنگ‌های ساده‌ایی مثل سیاه، قرمز و سفید که بیشتر مناسب اتاق نشیمن هستند.

پنکه سقفی اتاق بچه ها

برای اتاق بچه‌ها تنوع بسیار زیاد با هر نوع طرح و متناسب با جنسیت آنها وجود دارد. طرح ماشین، فضا، فوتبال، گل و ... با رنگ‌های دلخواه که مطابق با سلیقه کودکان می‌توان انتخاب کرد.


پاسخ در 16 اسفند 1395  17:15
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی