0
چگونه یک دریل مناسب انتخاب کنیم؟
پرسش در 18 اسفند 1395  09:07
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

0

از دیگر نکات مهم انتخاب دریل - انتخاب این وسیله براساس مشاغل مختلف است . بعنوان مثال در مصارف خانگی، می توان از هر دو نوع دریل برقی و یا دریل شارژی استفاده نمود .منتها توجه به اينكه دريل شارژی دارای باتری بوده و باتری های آن نيز دارای طول عمر می باشند و به نوعی تاريخ انقضا يك محدوديت بزرگ برای مصرف اين گونه دريل در مصارف خانگي به حساب مي آيد.فلذا دريل های برقی براي منازل بسيار مناسب می باشد.  

پاسخ در 7 آذر 1398  01:34
ابزار ظفر: ارائه دهنده ابزار آلات دستی، برقی و کالیبراسیون تجهیزات کالیبراسیون فشار ، تجهیزات کالیبراسیون دما ، ابزارآلات دستی ، ابزار آلات برقی ، ابزار آلات ایمنی ، ابزار آلات ساختمانی، هند پمپ کالیبراسیون، کمپراتور فشار ، دد ویت تستر ، ابزار ظفر ، تجهیزات اندازه گیری دقیق ، ناگمن Nagman، قیمت ابزار آلات ، قیمت تجهیزات اندازه گیری ، صفحات ساب و برش ، کابهای جوش و اینونتر
0

تاریخچه دریل به دوران قبل از تاریخ برمیگردد، زمانی که ساختاری بسیار ابتدایی داشت. بعدها از تکنولوژی پیشرفته تری در ساخت آن استفاده شد تا بشکل امروزی در آمد. دریل انواع مختلفی دارد که انتخاب درست آن مبتنی برنوع کار مورد نظر است.


دریل بی سیم

این نوع دریل قابل حمل، با باتری‌های قابل شارژ کار می‌کنند و بیشتر مناسب انجام کارهای سبک هستند. سرعت چرخش آن کمتر و لرزش آن بیشتر از نوع سیم دار است.

دریل سیم دار

از سرعت چرخش بالا و لرزش کمی برخوردار است ولی بدلیل اتصال آن به برق، همه جا قابل حمل نیستند.

انواع مختلف دریل سیم دار

1. دریل چرخشی: مناسب انجام کارهای سبک است.

2. دریل چکشی چرخشی: علاوه بر چرخش مانند چکش هم عمل می‌کند و هرکدام از این دو کاربرد بطور جداگانه هم قابل استفاده هستند.

3. دریل ضربه ایی: شباهت زیادی به دریل چکشی چرخشی دارد با این تفاوت که کاربرد چکشی آن بدون عمل چرخشی قابل استفاده نیست.

4. دریل دستی: بیشتر در مدارس و برای انجام کارهای هنری استفاده می‌شود و با چرخاندن دسته ایی که دارد کار می‌کنند.

5. دریل جواهر سازی: کوچک ولی دقیق، بسیار شبیه دریل دستی است ولی نوع برقی آن هم موجود است. به آن میکرو دریل هم گفته می‌شود و علاوه یر استفاده در ساخت انوع فلزات گرانبها و جواهر در کارهایی مثل مدل سازی و هنری هم کاربرد دارد.

نتیجه

اگر قصد خرید دریل بی سیم دارید، برای راحتی و صرفه جویی در زمان حتما یک پک اضافه باتری هم بخرید و اگر دریل دست دوم خریداری کرده‌اید لازم است قبل از وصل کردن آن به برق از سالم بودن سیم مطمئن شوید.


پاسخ در 18 اسفند 1395  09:14
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

کلمات کلیدی محبوب

محصولات مرتبط