متریال ساخت سقف پاسیو و حیاط خلوت

1

متریال و مصالح ساخت سقف پاسیو و حیاط خلوت چیست؟


پرسش در 3 ارديبهشت 1396  12:49

1 جواب

1

سقف های که توسط کادر مجرب و کارشناسان شرکت آرنا سازه برای پاسیو و حیاط خلوت ها طراحی تولید و ساخت و نصب میگردد ار بهترین متریال و کیفبت و استاندارد و ار همه مهمتر متریال بروز و مدرن تولید متریال صنعت ساختمان دنیا از بهترین کارخانه های موجود در کشور تهیه و استفاده میگردد .

متریال ساخت سقف پاسیو و حیاط خلوت را میتوان در 5 بخش زیر تقسیم نمود .

1- سازه : سازه و یا همان کلاف فلزی پروفیل آهنی تهیه و اختصاصی تولید میگردد و پروفیل های آلومینیومی در ابعاد 100 در 40 برای عرض های بالای 3 متر و ابعاد 70 در 40 برای عرض های زیر 3 متر با فیلر (گوشت) پروفیل 2.7 میل برای پاسیو ها و حیاط خلوت ها استفاده میگردد . رنگ پروفیل ها نقره ای برای سقف پلی کربنات وسفید برای سقفهای حبابی میباشد . که از نظر آمار ما بیشترین رنگ انتخابی مشتریان سفید یخجالی میباشد . سایر رنگها توسط مشتری انتخاب و رنگ کاری اختصاصی میشود . این نوع رنگ ها هم میتواند بصورت طرح دار مانند طرح چوب و ساده و انادایز باشد .

2- پوشش سقف :

پوشش سقف یا همان در زبان عامه شیشه های سقف از ورق های پلی کربنات بصورت 2 نوع قابل استفاده میباشد .

الف : پلی کربنات هالو شیت hollow Pc چند جداره 10 میل :

این نوع ورق از الیاف ترموپلاستیک پلی کربنات تهید شده واز قطر 10 میل برای پاسیو بصورت 2 جداره و زنبوری مورد استفاده قرار میگیرد . و دارای رنگ های مختلف میباشد از جمله رنگ سفید نفوذ نور 80 درصد - یخی نفوذ نور 90 درصد - بی رنگ شفاف نفوذ نور 100 درصد - برنز و آبی نفوذ نور 65 درصد و غیره .... این نوع ورق کاملا مقاوم در برابر ضربات وارده بوده و مقاومت به ضربه ای آنها درحدود 250 برابر شیشه معمولی است. دربرابر اغلب مواد شیمیایی و حلالها مقاوم هستند، دارای لایه UV میباشد و غیر اشتعال زا میباشد و شرکت تولید کننده 10 سال گارانتی مینمایید .

ب: پلی کربنات PC فلت تخت :

این نوع ورق از الیاف ترمودلاستیک پلی کربنات بصورت فشرده و از تکنولوژی نانو تولید و تهیه میگردد و در قطر 4 میل برای سقف های اجراء شده مورد استفاده قرار میگیرد . کلا این ورق خیلی مقاوم بوده و از 6 میل به بالا در حد ضد گلوله و ضد اشتعال میباشدمقاومت به ضربه ای آنها درحدود 600 برابر شیشه معمولی است. دربرابر اغلب مواد شیمیایی و حلالها مقاوم هستند، و در 3 رنگ متنوع سفید - برنز - بی رنگ شفاف بصورت لایه UV موجود است و شرکت تولید کننده 10 سال گارانتی نموده است کلا این ورق اکوستیک عایق صوتی کامل صدا میباشد و از انتقال صدا بداخل و بالعکس ممانعت مینمایید . ورق های PC فلت گرانتر از نوع الف ورق های هالو شیت hollow Pc میباشد و طبق انتخاب مشتری تهیه و نصب می گردد .

3- اتصالات :

تمام پیچ و مهرها و اتصالات داخلی و جانبی از نوع استیل میباشد و از بهترین متریال های روز دنیا و موجود بازار تهیه میگردد

4- پنجره های تهویه هوا و ورودی به سقف :

تمام پنجره ها از جنس آلومینیومی بوده در صورت نیاز نصب بر روی قسمتی از دیوار سقف پاسیو بصورت کشویی تهیده و نصب میگردد .

و پنجره مدل سقف از جنس تمام آلومنیومی بوده و بصورت لولایی و دارای قفل و جک به بیرون باز و بسته میباشد در صورت نیاز به هوا میتوان رو به بالا باز و مقدار باز بودن را بوسیله جک تنظیم نمود .

و از طریق این پنجره میتوان به روی سقف وارد شد . و در ابعاد 60 در 60 تولید و نصب میگردد و کاملا از کاور آببندی تهیه شده .

5 - ملزومات آببندی :

برای آببنید از لاستیک های درز گیر اختصاصی که توسط شرکت آرنا سازه طراحی و تولید شده که مورد استفاده قرار میگیرد و از چسب اببندی ما بین مقاطع دور تا دور سقف پاسیو و حیاط خلوت بصورت فشرده استفاده میشود . 

پاسخ در 3 ارديبهشت 1396  12:49

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط