راهنمای انتخاب مدل مو

1
چگونه مدل مویی متناسب با فرم صورتمان انتخاب کنیم؟
پرسش در 8 خرداد 1396  11:19
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

وقتی به دنبال یک مدل موی جدید برای خود می‌گردید باید به شکل صورت و جنس موهای خود دقت کنید تا بتوانید مدلی خوب که شما را زیباتر نشان دهد انتخاب کنید.

رابطه شکل صورت و مدل مو

برای مشخص کردن شکل صورت، می‌توانید موهای خود را جلوی آینه کاملا از صورتتان دور کنید و سپس با یک ماژیک که رنگش به راحتی پاک شود، کناره‌های صورت خود را خط کشی کنید. حالا با توجه به این خطوط ترسیم شده به راحتی شکل صورت مشخص می‌شود.

اگر صورت شما گرد است، مدل‌های مصری بلند، تکی‌ایی تا روی شانه و همچنین فر کردن مو انتخاب خوبی خواهد بود ولی هیچ وقت مصری ساده کوتاه نکنید.

داشتن پیشانی بلند و پهن و استخوان‌های پهن گونه نشانگر شکل مربعی صورت است. برای این شکل، مدل تکه‌ایی که شروعش از فک صورت به پایین باشد و جمع کردن کامل مو و دم اسبی، مناسب است.

و اما برای صورت‌های بیضی شکل،کوتاهی ساده و یک دست تا روی شانه یا کوتاه‌تر، چتری که به یک سمت صورت باشد و مدل پیچ فرانسوی صورت شما را زیباتر نشان می‌دهد.

برای شکل قلبی صورت، مدل‌های چتری ساده و یا کج و برای صورت‌های مثلثی، چتری بلندتر و پر تر با قدی تا پایین گردن انتخاب کنید.

برای کسانی که صورت لوزی شکل دارند، چتری‌های صاف و پر، مصری کوتاه تا چانه و مدل دم اسبی با چتری می‌تواند مناسب باشد.

برای صورت های کشیده، چتری کج، مصری که قدش تا چانه باشد و همچنین فر و موج دار کردن مو انتخاب‌های خوبی هستند.

برای موهای نازک بهتر است قد موها را تا روی شانه یا بلندتر و به صورت تکه‌ایی انتخاب کنید.

قد موهای ضخیم، فر یا موج دار و وز، نباید زیاد کوتاه باشد.

اگر دوست ندارید تا بلندی گردنتان به چشم آید همیشه موهای خود را بلند نگه دارید.

برای کسانی که پیشانی بلند و پهنی دارند، مدل چتری بسیار مناسب است. چنانچه گوش‌های بزرگی دارید هیچوقت موها را تا بالای گوش کوتاه نکنید.

در نتیجه برای هرگونه تغیری در مدل مو، بهتر است تحقیق کنید و یا از یک آرایشگر حرفه‌ایی کمک بخواهید تا با توجه به شکل صورت و جنس مو بهترین مدل را انتخاب کرده که نه تنها باعث زیباتر شدنتان شود بلکه اعتماد به نفس شما راهم افزایش دهد.


پاسخ در 8 خرداد 1396  11:46
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی