راهنمای خرید گربه خانگی

1

چگونه یک گربه خانگی انتخاب کنیم؟

پرسش در 9 خرداد 1396  08:58
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1

گفته می‌شود داشتن یک حیوان خانگی مثل گربه باعث کاهش استرس و فشار خون می‌شود. آوردن یک گربه به خانه بسیار هیجان انگیز است ولی باید قبل از آن به موارد مهمی توجه کرد که در اینجا به آنها می‌پردازیم.

1. نیازها و شیوه زندگی

معمولا گربه‌ها تا 20 سال و شاید بیشتر عمر می‌کنند، بنابراین باید آماده‌ی یک زندگی طولانی با گربه باشید. قبل از آوردن گربه به خانه باید از صاحب خانه و یا هم اتاقی خود اجازه بگیرید و از اینکه آلرژی یا بیماری خاصی ندارند، مطمئن شوید. سازگاری گربه‌های خیابانی با انسان‌ها کمتر است و طول عمر کمتری هم دارند، پس سعی کنید گربه‌های خانگی و تربیت شده را برای خود انتخاب کنید. حداقل باید روزی یک ساعت با گربه وقت بگذرانید، که این زمان برای بچه گربه‌ها بیشتر خواهد بود؛ پس اگر به اندازه کافی زمان ندارید از آوردن گربه به خانه پرهیز کنید.

هزینه‌های نگهداری هم شامل نظافت، دامپزشکی و تغذیه می‌باشد که مبلغ کمی نخواهد بود. گربه‌های مو کوتاه بر خلاف نژاد مو بلند، نیاز به نظافت منظم و زیادی ندارند، گربه‌های بدون مو هم هستند ولی در میان مردم از محبوبیت زیادی به عنوان حیوان خانگی برخوردار نیستند.

2. ازکجا گربه ی دلخواه خود را پیدا کنیم؟

برای این کار بهتر است ابتدا از پناهگاه‌های حیوانات شروع کنید، جستجو در آگهی‌های اینترنتی و رفتن به مغازه‌های حیوانات خانگی هم، می‌تواند راه‌های بعدی پیداکردن گربه باشد.

3. انتخاب گربه دلخواه

هیچ گربه‌ایی را از ظاهر آن قضاوت نکنید. برای دانستن نوع ارتباط گربه با دیگران، آن را با بچه‌ها و افراد دیگرآشنا کنید. هر نژادی ویژگی‌های خاص خود را دارد که برای راحتی خودتان بهتر است از پروش دهنده یا فروشنده بخواهید تا اطلاعاتی دراین زمینه و همچنین درمورد سابقه ی پزشکی و تاریخچه زندگی، در اختیارتان قرار دهد.

قبل از خرید گربه حتما به علائمی مانند ریختن موضعی مو، بوی بد و ناخن بلند توجه کنید و برای اطمینان کامل از سلامتی آن، از دامپزشک کمک بخواهید. درصورت امکان بهتر است برای مدت کوتاهی بطور آزمایشی گربه را در خانه ی خود نگهدارید و اگر از توانایی خود برای نگهداری آن مطمئن شدید آن را بخرید.


پاسخ در 9 خرداد 1396  09:12
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
0
فروشگاه زلاب ارائه دهنده آب مخصوص شستم سگ و گربه میباشد.این اب عاری از هرگونه بار میکروبی بوده و یونهای منفی  و میکروبی بدن سگ و گربه را جذب میکند.
پاسخ در 13 آبان 1397  09:28
فروشگاه آب مقطر و دیونیزه درسآب آب دیونیزه، آب دمین، آب مقطر، خرید آب مقطر، آب فوق خالص، آب خالص، آب گاززدایی شده، آب دیونیزه ضد عفونی، آب مناسب hplc، آب مخصوص عطرسازی، آب رادیاتور شفاف، آب مقطر دیونیزه