انواع لوله فلکسیبل برق

1

انواع لوله فلکسیبل برق کدامند؟


پرسش در 3 آذر 1396  00:26
تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

1 جواب

0

گوناگونی از انواع لوله های فلکسیبل ، برق #خرطومی_گالوانیزه :

از تنوع لوله فلکسیبل براي آسان تر کردن اجرا لوله برق ها استفاده می شود.لوله فلکسیبل های فلزی که روی آن ها با پوشش پی وی سی پوشیده نبوده در بازار به آنها لوله های خرطومی فلزی بدون روکش می گویند از سيم و کابل بصورت مناسب نگهداري مي کند فقط در صورت نياز به تعميرات و نگهداري لوازم الکتریکی با برش قسمتي از لوله مي توان عملیات مورد نظر را انجام داد. 

لوله های فلکسی که با روکش های مختلف همچون پلاستیک ،پی وی سی ، Pvc اين نیاز را براي کابل ها و سیم ها در تاسيسات ايجاد مي کند تا ديرتر خراب شده اگر آب يا رطوبت محيط زیاد باشد با حفاظ ایجاد شده نتواند وارد کابل شود ، گرد و خاک روي کابل ها از طريق اين گونه لوله برق محفوظ می ماند اگر پیچ های لوله فلکسیبل زياد باشد راحت تر مي توان اتصالات فلکسی را اسمبل کرد و حتي سيم يا کابل نازک را مي توان از ميان پنچ هاي ايجاد شده عبور داده و نياز به سوراخ کردن نمی باشد.

 گلند لوله برق فلکسیبل بیشتر در مکانهایی که آلایندگی زیاد باشد و یا قسمتی از تاسیسات که بیرون فضای بدون سقف باشد کاربر زیادی دارد ، لازم به تذکر است استفاده از اتصالات لوله برق فلکسیبل که در شرایط مختلف فرق دارد طبق سفارش ارایه می شود می تواند بصورت سفارش و بنا به اقتضای فضای موجود ساخته شود تا از ریزش برف و باران و گرد و غبار و دیگر شرایط جوی محیط برای کمتر آسیب رسیدن به تاسیسات و سیم و کابل ها ساخته شود معمولا برای پروژه هایی که دقت و مقدار کابل مصرفی زیاد باشد از لوله برق فلکسیبل گالوانیزه با سایزهای بیشتر استفاده می شود.

تعیین نوع سایز و ضخامت ورق لوله خرطومی فلزی برق و خرطومی فلزی

ضخامت ورق لوله خرطومی فلزی برق

هنگام خرید لوله ، سایز و ضخامت ورق لوله خرطومی فلزی برق بررسی صحیح صورت پذیرد. اگر هدف استفاده از لوله خرطومی فلزی برق با روکش یا به عبارتی خرطومی روکش دار باشد می بایست لوله کاملا یک دست و بدون زنگ زدگی باشد . هنگامی که در اجرا پروژه های سنگین سایز و ضخامت لوله برق خرطومی فلزی برق برای مهندسین مهم باشد. لزا از تولید کننده لوله برق بخواهید برای بررسی کردن سایز لوله فلکسی گالوانیزه سایزهای استاندارد را به شما نشان دهد . مشتری میبایست میزان طول، ضخامت و عرض لوله خرطومی فلزی برق را مشخص کند، تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشد . اگر ابعاد مشخص شده مطابق نقشه لوله خرطومی فلزی برق نباشد ، اجرا لوله خرطومی فلزی دچار ناهماهنگی می شود. هنگام خم لوله خرطومی فلزی برق گوشه ها و زاویه ها مشخص شود و معمولا با نود درجه ساخته می شود .  

منبع و بر گرفته از :

http://sinicableiranian-34.blogfa.com


پاسخ در 12 آذر 1396  16:39
تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط