بهترین غذای مناسب برای سگ

1

چگونه یک غذای سالم برای سگ خود انتخاب کنیم؟

پرسش در 13 آذر 1396  16:03
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1

یک صاحب سگ، بهترین‌ها را برای سگ خود می‌خواهد. بخش زیادی از سلامت حیوان خانگی شما، بستگی به غذای آن دارد. با توجه به تنوع زیاد در این غذاها، چگونه می‌توان بهترین را انتخاب کرد؟ تعدادی راهکار ساده برای کمک به تصمیم گیری ساده تر شما وجود دارد که در اینجا به آنها می‌پردازیم.



1. تعیین نیازهای غذایی سگ

عواملی همچون رشد، فعالیت و وضعیت تولید مثل، تعیین کننده ی نیازهای تغذیه و انرژی حیوانات خانگی هستند. مثلا یک توله سگ درحال رشد، و همچنین یک سگ باردار یا شیرده احتیاج به کالری بیشتری دارند .

بهتر است به میزان کالری مورد نیاز سگ خود توجه کنید و بدانید که این کالری فقط توسط پروتئین و یا فقط از کربوهیدرات ها تامین نمی‌شوند. اگر بتوانید به راحتی کمر سگ خود را ببینید و به کمک دست، دنده‌های آن را حس کنید، حیوان خانگی شما در وضعیت بدنی سالمی به سر می‌برد. اگر وزنش بیشتر از حد نرمال است، کالری را 10-25% در ماه کاهش دهید و سپس دوباره ارزیابی کنید. اگر بیش ازحد لاغر است، کالری را به همین اندازه افزایش دهید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

اگر کالری بیش از حد به سگ خود دهید، او مقادیر اضافه را در بدنش ذخیره می‌کند. سطح بالای چربی و گاهی پروتئین در رژیم غذایی آنها می‌تواند موجب پانکراتیت (التهاب پانکراس) شود . غذای کم چرب سگ ها 6-8% و غذای پرچرب تا 18% چربی دارد .

اگر سگ شما به دلیل رژیم غذایی دچار مشکل خاصی مانند آلرژی به غذا، اسهال و ... شد ، با دامپزشک مشورت کنید تا برنامه ی خاصی برای او درنظر بگیرد.

انتخاب غذا

1. فریب زرق و برق بسته های غذا و تبلیغات را نخورید و قبل از خرید در مورد آنها تحقیق کنید.

2. استفاده از غذای کنسرو شده و یا خشک بستگی به بودجه ی شما و پذیرش حیوان خانگی دارد، بعضی از سگ‌ها به یک نوع از آنها حساسیت نشان می‌دهند.

3. از استاندارد بودن غذا اطمیان حاصل کنید.

4. مواد تشکیل دهنده ی نوشته شده به روی پاکت غذا را حتما بخوانید .

5. معمولا میزان چربی، پروتئین و فیبرمورد نیاز حیوانات خانگی، بر اساس وزنشان در یک طرف پاکت غذا نوشته شده است.

6. به تاریخ تولید و بهترین زمان استفاده از غذا حتما توجه کنید. بهتر است برای تازه تر ماندن غذا ، بسته های کوچکتر را انتخاب کنید .

7. غذای خشک را در پاکت و در یک ظرف در بسته، درجای خنک و تاریک، غذاهای کنسرو شده که هنوز استفاده نشده اند را هم درجای خشک و خنک، و باقیمانده ی غذای کنسروی را با پوششی مناسب در فریزر نگهدارید .


پاسخ در 13 آذر 1396  16:11
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
0
فروشگاه زلاب ارائه دهنده آب مخصوص شستن سگ میباشد.این آب عاری از هرگونه املاح،سختی و بار میکروبی میباشد و یونهای منفی سگ را جذب میکند.
پاسخ در 13 آبان 1397  09:24
فروشگاه آب مقطر و دیونیزه درسآب آب دیونیزه، آب دمین، آب مقطر، خرید آب مقطر، آب فوق خالص، آب خالص، آب گاززدایی شده، آب دیونیزه ضد عفونی، آب مناسب hplc، آب مخصوص عطرسازی، آب رادیاتور شفاف، آب مقطر دیونیزه