راهنمای خرید باربیکیو BBQ

0
هنگام خرید باربیکیو به چه نکاتی توجه کنیم؟
پرسش در 14 آذر 1396  17:10
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1
باربیکیو های گازی قابل ساخت در دو نوع گاز شهری و گاز مایع (کپسول) می باشند. با توجه به اینکه حرارت بصورت غیر مستقیم و بواسطه حرارت ایجاد شده بر اثر برخورد شعله با چدن روی مشعل به کباب میرسد دیگر نگرانی از وجود گاز های خطرناک در میان نیست و میتوانید به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از کبابپز های گازی استفاده کنید.
پاسخ در 15 ارديبهشت 1398  12:47
شومینه تابان قاب شومینه، کباب پز، شومینه برقی، شومینه سنگی، سنگ دکوراتیو، باربیکیو، آجر، کباب پز، گریل، ذغالی، طرح شومینه، منقل، هیزم، کباب ، هیزمی، شومینه مدرن
1

نمی‌توان از جمع خانواده کنار ساحل و غذاهای باربیکیو شده، مخصوصا در تابستان به سادگی گذشت. اگر شما هم می‌خواهید این حس خوب را تجربه کنید، و به دنبال خرید یک باربیکیوی مناسب هستین، این راهنما را به دقت بخوانید .


نکاتی که هنگام خرید باید توجه کنید

بودجه و محل قرارگرقتن باربیکیوی شما بهترین راهنما برای انتخاب هستند. بهتر است محل قرار گیری از تهویه مناسب، جای کافی برای مهمان و دسترسی آسان به وسایل جانبی باربیکیو برخوردار باشد.

ازچه نوع سوختی باید استفاده شود ؟

سه نوع سوخت اصلی برای باربیکیو وجود دارد؛ ذغال ، گاز و برق .

باربیکیوی ذغالی، طعم دودی به غذا می‌دهد، دمای بالاتر و قیمت ارزانتری هم دارد. گریل هایش به راحتی جدا وشسته می‌شوند.

باربیکیوی گازی، در مقابل باد ایمن هستند، براحتی با یک دکمه روشن می‌شوند و تمییز کردنشان بسیار ساده است ولی طعم دودی به غذا نمی‌دهند و گازهای خطرناک هک تولید نمی کنند .

باربیکیوی برقی، استفاده ایی آسان و ایمنی دارد و قابل استفاده در محیط های بسته هم است فقط قبل از تمیز کردن باید حتما آن را از برق جدا کنید .

چه نوع باربیکیویی بخرم؟

یکبار مصرف. این نوع باربیکیو برای زمانی که نمی‌خواهید هزینه ی زیادی کنید و یا در جایی به غیر از خانه اسفاده کنید مناسب است، ذغال های این باربیکیو تقریبا تا یک ساعت ماندگاری دارند .

باربیکیوی سطلی، همانطور که از نامش مشخص است، به شکل یک سطل با سه پایه است که ذغال در کف و گریل ها بالای سطل قرار می‌گیرند .

قابل حمل و نقل. این باربیکیو مانند مدل یکبار مصرف، به دلیل اندازه ی کوچکش برای بیرون بردن مناسب است. علاوه برمدل های ذعالی، جدیداً مدل های گازی و برقی آن هم به بازار آمده.

مدل تک پایه یا سه پایه. پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و سوختش ذغال است .

کباب پز دیگی همراه با در، که بهترین ویژگی اش داشتن حداقل دو چرخ در دوتا از پایه هایش است .

باربیکیوی دو قسمتی دارای دو قسمت جدا شده ی کنار هم است . معمولا 4 پایه دارد که دوتای آنها چرخ دارند، هم نوع در دار و بدون در دارد .

باربیکیوی سنگی مناسب کسانی است که می‌خواهند یک باربیکیوی ثابت و همیشگی و زیبا داشته باشند .

اسموکر، با سوخت آرام تراشه های چوب کار می‌کند و طعمی دودی به غذا می‌دهد ولی مدت پخت، بسته به نوع غذا از 3 تا 12 ساعت طول می‌کشد.


پاسخ در 14 آذر 1396  17:16
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط