محاسبه قیمت لوله پلیکا

1

قیمت لوله پلیکا معمولی چطور محاسبه می شود؟


پرسش در 20 شهريور 1397  15:50
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

1 جواب

1

یکی از موارد پر اهمیت برای تعیین قیمت لوله پلیکا معمولی، مواد اولیه این محصول می باشد. از آنجا که کیفیت لوله نیز تحت تاثیر این عامل قرار می گیرد می بایست این دو عامل به همراه شرایط تولید برای تعیین قیمت لوله پلیکا معمولی را بررسی نمود.

مواد اولیه در تهیه لوله پلیکا

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که مواد اولیه تاثیر زیادی روی تولید لوله می گذارد. معمولا با افزایش نرخ مواد اولیه، قیمت لوله پلیکا معمولی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. کارشناسان می توانند با توجه به این موارد برای تعیین نرخ اقدام کنند.

همه ی افرادی که به نوعی برای خرید لوله اقدام می کنند به قیمت حساسیت دارند. این حساسیت زمانی افزایش می یابد که قیمت لوله پلیکا معمولی نیز تحت شرایط رقابتی قرار داشته باشد.

لوله پلیکا همان لوله پی وی سی است که به این نام شهرت یافته است. اولین کارخانه ی تولید کننده ی لوله پلیکا در ایران با همین نام اقدام به تولید نمود. لذا نمی توان تفاوتی بین لوله پلیکا و لوله معمولی در نظر گرفت و این دو مواد اولیه ی یکسانی دارند.

لوله پلیکا معمولی با عنوان فشار ضعیف نیز شناخته می شود و این نوع لوله تحت فشار نمی تواند مقاومت خوبی داشته باشد. کیفیت مواد اولیه مهم ترین عامل در مشخص نمودن لوله پلیکا معمولی است و بهتر است از مواد درجه یک برای تولید استفاده نمود.

شرایط تولید لوله

بسیاری از کارخانه ها از روش های مختلفی برای تولید لوله استفاده می کنند. به همین دلیل نیز این عامل اهمیت فوق العاده ای در تعیین قیمت لوله پلیکا معمولی دارد. برای مشخص نمودن قیمت می بایست نظارت و بررسی در هنگام تولید افزایش یابد. این شرایط سبب می شود تا از لحاظ کیفی مواد اولیه تبدیل به بهترین نوع لوله شوند و به همین دلیل قیمت نیز تحت تاثیر آن تغییر نماید.

باور کارشناسان برای مشخص کردن قیمت لوله پلیکا معمولی با بررسی این موارد تغییر می کند. به همین دلیل اغلب کارخانه ها، قیمت های متفاوتی از این لوله را تعیین کرده و بر اساس آن عرضه محصولات را انجام می دهند.


پاسخ در 20 شهريور 1397  15:51
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن