1

وزن لوله جدار چاه چقدر است؟


پرسش در 25 شهريور 1397  13:26
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

1 جواب

1

ضخامت لوله جدار

همانطور که می دانید اساسا استفاده از لوله جدار در چاه باعث افزایش بازدهی در پمپاژ آب می شود و ضخامت این محصول به عدم تخریب سریع آن کمک می کند. افزایش ضخامت تاثیر زیادی روی وزن لوله جدار چاه می گذارد و کارشناسان می توانند قبل از تولید از ضخامت های استاندارد شده استفاده کنند.

هر چه ضخامت در این لوله ها افزایش یابد امکان افزایش وزن نیز وجود دارد و این دو شاخصه در راستای هم عمل می کنند و ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند.

قطر بیرونی و داخلی لوله

دو پارامتر اصلی که در تعیین وزن لوله جدار چاه موثر هستند، قطر داخلی و بیرونی لوله می باشد. بر کسی پوشیده نیست که با افزایش قطر ها، از مواد اولیه ی بیشتری در تولید استفاده می شود و این امر موجبات افزایش وزن لوله را فراهم می کند.

قطر داخلی و بیرونی بر اساس استاندارد های مشخص تولید می شود و در صورتی که لوله ها به صورت سفارشی ساخته شوند، این پارامتر ها تغییر می کند. شاخصه ی تعیین وزن لوله جدار چاه بر اساس قطر به طول لوله نیز بستگی دارد.

معمولا برای تعیین وزن از یک متر لوله استفاده می کنند که با افزایش طول لوله نیز وزن تغییر پیدا می کند. علاوه بر این تعیین وزن لوله جدا چاه با توجه به مقیاس های اندازه گیری متفاوت است و استفاده از مقیاس های ثابت در این موارد توصیه می شود.

معمولا تولید کنندگان وزن لوله ها را در روی لوله درج می کنند تا افراد بتوانند این اطلاعات را قبل از خرید مشاهده کرده و بر اساس آن خرید را انجام دهند که این پارامتر بر میزان رضایت از خرید آن ها می افزاید.


پاسخ در 25 شهريور 1397  13:26
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط