لوله کاروگیت فاضلابی چیست

1

لوله کاروگیت فاضلابی چیست و چه مزایایی دارد و قیمت لوله کاروگیت فاضلابی چقدر است ؟

پرسش در 27 آبان 1397  19:50
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

1 جواب

0

لوله کاروگیت فاضلاب

لوله کاروگیت فاضلاب از جمله انواع لوله ی تولید شده از جنس پلی اتیلن است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این لوله با این نام خوانده می شود. همانطور که از نام آن پیداست اغلب از این لوله برای شبکه های فاضلاب شهری استفاده می شود.

برای تهیه ی لوله کاروگیت فاضلاب روش های مختلفی استفاده می شود که هر کدام بنا به ویژگی های این لوله به آن اهمیت داده می شود. بسیاری از کارشناسان ویژگی های لوله کاروگیت فاضلاب را دلیل اصلی تمایز این لوله ها با سایر لوله های پلی اتیلنی می دانند.

همچنین یکی از دلایل وجود تفاوت در لوله کاروگیت فاضلاب، کاربرد این لوله هاست. معمولا این لوله ها در شبکه های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل نام آن ها متفاوت از سایر لوله ها خواهد بود.

ویژگی های لوله کاروگیت

اغلب لوله های کاروگیت را به صورت دو لایه تولید می کنند. تولید دو لایه ی انواع لوله کاروگیت به دلیل کاربری آن می باشد. از آنجا که معمولا لوله کاروگیت فاضلاب در زیر زمین به کار برده می شود، لایه های بیرونی این محصول را چنان تولید می کنند که مقاومت نسبت به فشار را داشته باشد.

لایه ی داخلی صاف و لایه ی بیرونی به حالت کنگره ای بوده که موجب ایجاد مقاومت در لوله می شود. بسیاری از این نوع لوله ها در فشار های مختلفی تولید می شوند که به منظور سطح تحمل فشار لوله در منابع زیر زمینی یا روی زمین تولید می گردند.

لوله کاروگیت فاضلاب با توجه به ویژگی های مختلفی که به آن نیاز است، از طریق فشار بار آن سنجیده می شود. در مواردی که می بایست لوله فشار زیادی را تحمل کند می بایست این شرایط در نظر گرفته شود.

یکی از ویژگی های مهم لوله کاروگیت فاضلاب آن است که استهلاک و فساد در آن صورت نمی گیرد و در نتیجه طول عمر بالایی دارد. این ویژگی سبب شده تا در اغلب موارد در پروژه های مختلف فاضلابی از این نوع لوله استفاده شود زیرا می تواند به صورت کاملا پایدار بیش از یک دهه عمر کند.

معمولا طول لوله های کاروگیت را از بسته به مقاومت این لوله ها انتخاب می کنند و در نصب این لوله ها باید به طول آن دقت نمود.

ویژگی های مختلف لوله کاروگیت فاضلاب سبب شده تا بخش اعظمی از نیاز های پروژه های فاضلاب با این لوله ها تامین شود و مقاومت خوب آن استفاده از آن را دو چندان نموده است.

قیمت لوله کاروگیت فاضلاب به روز است 

پاسخ در 27 آبان 1397  19:52
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط