قیمت لوله کاروگیت 1000 چقدر است؟

1

قیمت لوله کاروگیت 1000 چقدر است
چه انواعی دارد 
چطور خرید کنیم؟

پرسش در 21 بهمن 1397  19:23
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

3 جواب

0

ابفاصنعت کولاک 

درخدمتیم 

09122794633

اینستا


پاسخ در 29 مرداد 1401  03:09
کمپانی بزرگ ابفاصنعت کولاک تجهیزات سیستم تصفیه فاضلاب ، تصفیه خانه فلزی ، تصفیه فاضلاب پلی اتیلن ، سیستم تصفیه فاضلاب بتونی، سیستم تصفیه پساب صنعتی ، تولیدکننده پکیج فاضلاب ، تصفیه پساب واحد صنعتی ، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی ، سیستم تصفیه واحد صنعتی ، پکیج واحد صنعتی ، سپتیک تانک، سپتیک پلی اتیلن، تصفیه پساب ، تصفیه فاضلاب هوادهی گسترده ، سیستم تصفیه فاضلاب نوین ، سیستم فاضلاب کم جا
0
لوله کاروگیت متری 530 هزار تومان .....کاروگیت اسپیرال متری 490 هزار تومان ......کاروگیت مسلح 520 هزار 
پاسخ در 30 مرداد 1398  23:56
حیات گستر اکباتان لوله پلی اتیلن.تک جداره
0

لوله کاروگیت سایز 1000

بزرگترین اندازه لوله تولیدی در شرکت های تولید کننده ی لوله را لوله کاروگیت سایز 1000 تشکیل می دهد. معمولا بزرگترین سایز لوله 1000 به حساب می آید و کاربرد محدود آن سبب می شود تا اغلب کارخانه ها این لوله ها را به صورت سفارشی تولید کنند.

لوله های پلی اتیلن با کاربرد های گسترده توانسته اند صنعت انتقال آب را متحول کنند. یکی از کاربردی ترین لوله ها که اهمیت زیادی در صنایع مختلف دارد، لوله کاروگیت سایز 1000 می باشد. این نوع لوله توانسته است از هزینه های هنگفت برای تهیه و استفاده از لوله های بتنی و فلزی بکاهد و در نتیجه درخواست برای خرید آن رو به افزایش است.

کاربرد لوله سایز 1000

لوله کاروگیت سایز 1000 جزو محصولاتی است که در کارخانه به صورت سفارشی تولید می شود و از قبل برای خرید آن باید سفارش آن را ثبت نمود. در واقع این نوع لوله کاربرد و مصارف محدودی دارد و لذا کارخانه ها ترجیح می دهند تا تنها با درخواست مشتریان این محصولات را تولید کنند.

این امر به دلیل حجم بالای لوله کاروگیت سایز 1000 نیز هست زیرا فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از تولید کننده ها در انبار داری آن مشکل دارند. بنابراین با ثبت سفارش و سپس مدت زمان معین می توان این لوله را خریداری نمود.

از آنجا که امکان شکستگی و سوراخ شدگی حین حمل در لوله کاروگیت سایز 1000 وجود دارد لذا دقت در حمل و جا به جایی و حتی نگهداری و انبار داری می تواند بسیاری از خریداران را راضی نگاه دارد. کارخانه های تولید کننده ی این لوله اغلب سعی می کنند نهایت دقت در تولید این محصولات را بکار گیرند زیرا هزینه ی تولید لوله کاروگیت سایز 1000 به دلیل حجم و تناژ آن بالاست و هر گونه ریسک در آن ضرر هایی را به تولید کنندگان و حتی خریداران بعد از اجرای پروژه ها وارد می سازد.

اغلب خریداران سعی می کنند تا در پروژه های انتقال فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی از روی زمین در ارتفاعی معین از لوله کاروگیت سایز 1000 استفاده کنند. این لوله مناسب برای این موارد بوده و در زیر زمین آسیب نخواهد دید.

همچنین عمر بالای لوله پلی اتیلن سبب شده تا از میزان تعمیرات لوله ها در شبکه ها کاسته شود و در نتیجه هزینه های کمتری نیز بعد از خرید لوله کاروگیت سایز 1000 بر دوش پیمانکاران بگذارد.


پاسخ در 21 بهمن 1397  19:23
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط