نکات مهم هنگام خرید یونیت صندلی دندانپزشکی

2

هنگام خرید یونیت صندلی دندانپزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

پرسش در 7 دی 1395  12:24
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

نکات مهم هنگام خرید صندلی دندانپزشکی


  انتخاب صندلی دندانپزشکی… تصمیم بزرگی است.

خرید تجهیزات دندانپزشکی یک سرمایه گذاری جدی است. با وجود گزینه های زیادی که وجود دارد ، باید از نزدیک به قابلیت اطمینان ، طول عمر ، عملکرد و سایر عوامل مهم دقت کنید. صرف نظر از مارک یا تولید کننده ، برخی از ویژگی های اصلی وجود دارد که اطمینان می دهد صندلی دندانپزشکی می تواند در برابر سختی های روزانه دندانپزشکی مقاومت کند ، دسترسی حداکثر به بیمار را به حداکثر برساند و راحتی را برای تیم دندانپزشکی و بیمار فراهم کند.

در اینجا پنج پاسگاه کلیدی برای خرید صندلی دندانپزشکی جدید در نظر گرفته شده است:


1- صندلی چقدر پایدار است؟

بسته به نوع تجهیزات مورد استفاده ، شرایط پایداری متفاوت خواهد بود. سیستم های تحویل صندلی نصب شده به صندلی بسیار باثبات تر از سیستم های کابینت یا دیواری احتیاج دارند. با این وجود ، هنگام دسترسی به حفره دهان ، یک صندلی باید ثبات داشته باشد.

در اینجا یک آزمایش عملی از پایداری روی صندلی با سیستم تحویل صندلی و نور ، که روی یک طبقه یکنواخت و یکسان نشسته است ، آمده است: با داشتن یک شخص در حالت خوابیده به پشت ، صندلی را تا حداکثر ارتفاع آن اجرا کنید. بالای پست چراغ را ببندید و سعی کنید صندلی را به پهلو بکشید. محل صندلی بیمار نباید سنگ و تکان بخورد بلکه در اصل سفت و سخت باشد. پایه پایه به هیچ وجه نباید صخره کند. صندلی های "تیپی" ممکن است قادر به تحویل یک حفره دهان با ثبات نباشند.

پایه پایه صندلی عامل مهمی در پایداری است. این باید دارای یک ردپای بزرگ باشد ، اما هنوز پیکربندی شده باشد ، بنابراین در گیرنده های مدفوع دخالت نمی کند. تخته پایه چدنی سفت و سخت است و استحکام بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد و مشخصات نازک تری دارد. همچنین در صورت ضربه یا ضربان ، صدا و لرزش کمتری را به بیمار منتقل می کند.


2. آیا پایه پایه در برابر غرق ها ، خراش ها و خوردگی مقاومت می کند؟

  پایه پایه صندلی به طور مداوم مورد تمیز کردن مواد شیمیایی و تجهیزات قرار می گیرد. پایان نباید به سادگی رنگ شود ، زیرا به راحتی تراشیده یا خراشیده می شود. برای تمیز نگه داشتن آن به نظر سالها استفاده جدید ، یک فرایند پایان دائمی مانند پیوند اپوکسی یا الکترولیتی ایده آل است. علاوه بر این ، پایه پایه باید از هر طرف به پایان برسد ، بنابراین پوشش کف در اثر زنگ زدگی یا خوردگی آسیب نخواهد دید.

صندلی کامل دندانپزشکی باید دسترسی حداکثری را به بیمار داشته و راحتی را برای تیم دندانپزشکی و بیمار فراهم کند.


3. صندلی چگونه حرکت می کند و احساس می کند؟

حرکت صندلی نقش زیادی در آسایش بیمار دارد. روی صندلی بنشینید ، سپس آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا مشخص شود که آیا حرکتی جنجالی در شروع یا توقف وجود دارد یا خیر. صندلی باید از ابتدا تا انتها یک حرکت صاف و ملایم را برای بیمار فراهم کند. (حتما بپرسید که سیلندرهای هیدرولیک چه کسی را تولید می کند ؛ قسمت مهمی از صندلی.) یک صندلی با طراحی زیبا ، گهواره ای را پشتیبانی می کند و از بدن بیمار برای یک تجربه آرام پشتیبانی می کند. آیا بالشتک به طور همزمان با بالا رفتن از پاها به بالا می رود؟ آیا "محوری مجازی" وجود دارد که به طور خودکار حرکت صندلی را با حرکت طبیعی بدن همگام می کند ، و به بیمار اجازه می دهد بدون کشش یا جابجایی ، به وضعیت خوابیده به پشت خوابیده شود؟


4- قرار دادن صندلی چقدر آسان است؟

موقعیت مناسب برای راحتی بیمار و دستیابی به حفره دهان بهینه از اهمیت زیادی برخوردار است ، بنابراین هر جنبه ای را در نظر بگیرید. پیشانی که به طور خودکار حرکت بیمار را هنگام بالا آمدن یا پایین رفتن صندلی دنبال می کند ، به معنای تنظیمات کمتری برای شما و راحتی بیشتر برای بیمار است. در حالت ایده آل ، شما باید با فعال کردن مکانیسم تنظیم با انگشت شست و پیشانی خود ، به راحتی هدست را مجدداً تغییر دهید. تنظیم پیچ های هدست با سر سخت تر است ، به خصوص هنگامی که با محافظ پلاستیکی سد پوشانده شود.

بعد ، انعطاف پذیری پایه پشتی را ارزیابی کنید. صندلی پشتی بسیار نازک (در عین حال به اندازه کافی محکم) اتاق ساق پا بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد حفره دهان را چندین اینچ پایین تر و نزدیکتر به دامان خود قرار دهید. این موقعیت به شما امکان می دهد تا با ساعد به موازات کف کار کنید و فشار دست و بازو را به حداقل برسانید. کمر باریک و بدرستی طراحی شده نیز فشار را جذب کرده و هنگام ورود و خروج از صندلی از بیمار پشتیبانی می کند. سرانجام ، دستبندها باید بدون هیچ زحمتی از یک طرف خارج شوند و امکان دسترسی مستقیم و بدون مانع به بیمار و همچنین ورود و خروج آسان از هر دو طرف صندلی فراهم شود.


5- آیا صندلی ساخته شده تا دوام داشته باشد؟

وقتی تجهیزات شما کار نمی کنند ، مشغول کار نیستید. مشکلات غیرمنتظره و نگهداری بیش از حد می تواند به معنای تماس تلفنی سرویس و بهره وری از دست رفته باشد. هر زمان ممکن باشد محصولاتی را انتخاب کنید که کمترین میزان تعمیر و نگهداری را داشته باشند. صندلی طراحی شده با قطعات متحرک کمتری یک انتخاب هوشمندانه است زیرا خطر خرابی را کاهش می دهد ، تعمیر و نگهداری را ساده تر می کند و منجر به تماس های خدماتی کمتری می شود.


پاسخ در 1 ارديبهشت 1399  12:24
طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ بیمارستانی تخت های جراحی اتاق عمل جراحی تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط