نکات مهم هنگام خرید صندلی آرایشگاه

4
هنگام خرید صندلی آرایشگاه به چه نکاتی توجه کنیم؟
پرسش در 9 دی 1395  23:20
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

4

یکی از نکات مهم در خرید مبلمان، فوم و اسفنج به کار رفته در داخل مبل است. باید دقت کنید که فوم‌ها از نوع سرد باشند یا اگر به جای فوم در ساخت مبل از اسفنج استفاده شده، اسفنج‌ها 30کیلویی باشند. بد نیست بدانید نوعی از فوم به نام فوم گرم در بازار به‌کار می‌رود که درمدت زمانی بسیار کوتاه قابلیت خود را از دست داده و در اصطلاح می‌خوابد.اما از کجا بفهمیم فوم استفاده شده در مبل سرد است یا گرم؟ یکی از راه‌های ساده برای تشخیص این موضوع این است که بعد از فشار وارد کردن به فوم سرد، فوم خیلی زود به حالت طبیعی خود بازمی‌گردد اما فوم گرم بعد از تحمل فشار با کمی تأخیر به حالت طبیعی خود برمی‌گردد. اگر هم از مبلی خوشتان آمده که در آن از اسفنج استفاده شده حتما دقت کنید که اسفنج 30یا 35کیلویی باشد. این نوع اسفنج‌ها سفت و قابل شست‌و‌شو هستند و با گذشت چند‌ماه از خرید مبل شکل و شمایل خود را از دست نمی‌دهند.

حتما قبل از خرید به فنرهای مبل دقت کنید .فنر‌ها خاصیت ارتجاعی دارند بنابراین به محض اینکه از روی مبل بلند می‌شوید باید به حالت اولیه خود برگردند. فنرهای مبل باید دارای انعطاف کافی باشند. به این معنا که زیاد از حد فرو نروند و در عین حال نرم باشند. بهترین کار این است که روی مبل بنشینید و راحتی آن را بررسی کنید. در عین حال به پایه‌های مبل توجه کنید پایه‌ها باید دارای استحکام کافی بوده و تحمل وزن بالا را داشته باشند. پایه‌ها هنگام نشستن نباید بلغزند یا انحنا داشته باشند.

ابعاد مبلمانی که می خواهیم خریداری کنیم چگونه باید باشد؟ این سوالی است که در هنگام خرید به ذهن همه خطور خواهد کرد ، ارتفاع استاندارد کفه مبل و صندلی از زمین برای افراد بالغ بین 43 تا 50 سانتی متر است. ابعاد صندلی باید طوری باشدکه هنگام نشستن و تکیه دادن روی آن حداقل فشار را در قسمت پشت و ناحیه گردن داشته باشیم. زاویه کف صندلی با قسمت پشتی حدودا باید 100 درجه باشد و ارتفاع پشتی صندلی هم به طور متوسط 64 سانتی متر در نظر گرفته شود تا بدن در بهترین وضعیت قرار بگیرد.

در خرید مبلمان باید یه این نکته توجه داشته باشیم که در مواردی، مواد شیمیایی که در مبلمان، تشک ها و بالش ها به کار می روند کاملا سمی هستند و اثرات بدی روی زنان باردار و کودکان می گذارند. این مواد شیمیایی رشد جسمی و عصبی کودکان را مختل کرده و ممکن است کودکی را دچار کمبود وزن کنند.

مبل و صندلی که انتخاب می کنید نباید خیلی سنگین باشد اما سبک بودن بیش از اندازه هم نشانه خوبی برای  مبلمان نیست چون ممکن هست در ساخت آن از مواد اولیه بی کیفیتی استفاده شده باشد. فریم داخلی مبلمان اهمیت بسیاری دارد. درهنگام خرید مبلمان باید توجه داشته باشیم که  همه اعضای خانواده باید روی مبلمان احساس راحتی داشته باشند، چه کودک و چه افراد مسن خانواده!

پاسخ در 18 تير 1396  17:04
پرشین کلاسیک (تولید کننده صندلی برقی آرایشگاهی ،تجهیزات آرایشگاهی،صندلی جکی آرایشگاهی،صندلی کوپ آرایشگاهی،سرشور آرایشگاهی، تخت پوست و زیبایی) تجهیزات آرایشگاهی، تخت پوست، تخت زیبایی،تخت تاتو، سرشور کاسه متحرک و ثابت آرایشگاهی، صندلی آرایشگاهی،صندلی برقی آرایشگاهی، صندلی جکی آرایشگاهی تمام فول لمینتی ، صندلی یونیت تمام فول برقی، دکور آرایشگاهی،تابوره آرایشگاهی، صندلی کوپ آرایشگاهی آینه آرایشگاهی، آینه دیواری،میز کانتر،ترولی آرایشگاهی، فایل آرایشگاهی،صندلی میکاپ آرایشگاهی، میز مانیکور آرایشگاهی،صندلی جک دار میکاپ، صندلی کوپ مولودی، صندلی جکی،صندلی جکی آرایشگاهی،آینه آرایشگاهی، تخت اپیلاسیون و ماساژ، ترولی آرایشگاهی فلزی و MDF، تخت ماساژ،سشوار کلاهی،سشوار آرایشگاه