نکات مهم هنگام خرید لودسل

1
هنگام خرید لود سل به چه نکاتی توجه کنیم؟
پرسش در 10 دی 1395  00:30
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1

بهنگام خرید لودسل مناسب ، مشخصه های مهم در انتخاب عبارتند از : کلاس دقتی - سازنده لودسل - درجه حفاظت - شکل و نو ع لودسل . بهرحال شما با توجه به نوع نیازی که دارید و محل قرارگیری لودسل در مجموعه ای که مدنظر دارید ، یکی از انواع لودسلهای S شکل  یا پیچشی و خمشی و یا کششی و فشاری و یا .. را انتخاب می نمایید. کلاس دقتی لودسل هم عموما مجموع خطاهای هیسترزیس Hysteresis و خطی بودن Linearity  میباشد و در یک کلام ساده میانگین خطاها در رفت و برگشت و تکرارپذیری لودسل می باشد.مطابق یا استاندارد OIML R60 این کلاسها  بصورت رده های کلاسی C1 و C2 و C3 و الی C6 می باشد. مثلا حداکثر خطای مجاز رده C2 برابراست با 0.023%  و C3 برابر است با : 0.018% و C4 برابراست با : 0.015%  و ... مثلا اگر توناژ لودسل 1 تن باشد و در کلاس C2 باشد آنگاه حداکثر خطای مجاز قابل قبول آن برابر است با: 0.23 کیلوگرم یا 230 گرم.

درجه حفاظت عموما با IP نمایش داده میشود و هرچقدر این عدد بالاتر باشد یعنی محفوظ تر و مسطورتر ساخته شده است و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص IP ها به بخش پرسش و پاسخ سایت www.caltesco.pcn.ir مراجعه فرمایید.

سازنده لودسل در یک کلام بهتر است شرقی و یا چینی نباشد. برندهای اروپایی و امریکایی بمراتب از طول عمر بیشتر و خطاهای کمتری پس از کارکردهای مداوم از خود نشان میدهند. به همین دلیل هم هست که در همه (95 درصد) آزمایشگاههای کالیبراسیون از لودسلهای برندهای اروپایی نظیر AEP و یا HBM و یا .. استفاده می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت شرکت کالا کیفیت ستاک با آدرس www.caltesco.pcn.ir  مراجعه فرمایید.
پاسخ در 27 دی 1395  02:42
شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO تامین تجهیزات اندازه گیری،آزمون و کالیبراسیون، ارایه خدمات پس از فروش، برگزاری آموزشهای تخصصی مترولوژی و کالیبراسیون، انجام خدمات کالیبراسیون، تعمیر و بازسازی تجهیزات کالیبراسیون، مشاوره جهت استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت، مشاوره رایگان جهت ساخت و تجهیز آزمایشگاه، اخذ نشان CE ، تامین استانداردهای بین المللی، مشاوره جهت اخذ علامت استاندارد ایران جهت محصولات، مشاوره جهت تدوین استاندارد کارخانه ای، ممیزی وصدورگواهینامه سیستمهای کیفیت ، مشاوره جهت استاندارد کارخانه ای، ثبت برند و علامت تجاری، برگزاری سمینارهای علمی
0

بسته به نوع کاربرد، لودسل های الکتریکی در اشکال مختلف ساخته می شوند. اساس کار همه ی آنها مشابه است. اما با توجه به تفاوت در شکل، کاربرد آنها متفاوت می باشد.

هر لودسل، دارای معرفه ها و پارامترهایی است که دانستن آنها برای انتخاب یا سفارش لودسل ضروری است. در این بخش به تعریف این مشخصه ها می پردازیم. هر لودسل دارای یک برگه ی مشخصات فنی است که توسط سازنده¬ی آن ارائه می شود. رجوع به این برگه و استفاده از اطلاعات آن برای پرسنل واحد توزین در یک کارخانه ی پتروشیمی و صنایع غدایی بسیار ضروری است.

مهمترین مشخصه ها و پارامتر های یک لودسل، تا حدی که برای انتخاب آن و طراحی یک سیستم توزین اهمیت دارند، به شرح زیر می باشد:

1) ظرفیت

2) کلاس دقت

3) حساسیت

4) دامنه¬ی دمایی عملکرد

5) مقاومت ورودی و مقاومت خروجی

6) درجه¬ی حفاظت

7) رنگ بندی سیم¬های لودسل

با تشکر - تیم ایران اچ بی ام

hbm.iran@outlook.com

HBMIRAN@


پاسخ در 17 بهمن 1395  17:51
Iran HBM Loadcell PWS، Loadcell RTN، Loadcell Z6، Loadcell HBM، Loadcell RSCC، Loadcell U2A، Loadcell Z7A، Loadcell HLC، لودسل HBM، لودسل اچ بی ام، Loadcell K-PW4L، Indicator WE2111، Loadcell HBM C2، AED Digital Transducer Electronics، Weighing Terminal HBHs، load cell Z6FC3-1t