انتخاب دستگاه لیزر مناسب برش و حک

0
کدام دستگاه لیزر برش و حک مناسب می باشد؟
پرسش در 17 بهمن 1395  11:51
شرکت روتک عرضه ماشین آلات لیزر ، تیوب لیزر و ارائه کلیه قطعات یدکی لیزر دستگاه لیزر، خرید دستگاه لیزر ، دستگاه برش لیزر پلکسی، لیزر برش چرم

1 جواب

0

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که اصلا دستگاه لیزر چه کاربردی دارد؟ و یا این که چگنه می توانید یک دستگاه برش لیزری خوب را انتخاب کنید؟ آیا تنها قیمت دستگاه لیزر معیار مناسبی برای خرید آن می باشد؟

کاربرد دستگاه لیزر

برای این که بدانید دستگاه لیزر در چه زمینه هایی کاربرد دارد، بهتر است اول بدانید که دستگاه لیزر چه موادی را برش و حکاکی می کند. دستگاه برش لیزری می توانید کلمه و یا تصاویر را بر روی متریال هایی مانند چوب، پارچه، چرم، آکریلیک و ... را حکاکی کند. اگر شما به هنرهای دستی و برش و حکاکی های زیبا بر روی این مواد علاقه دارید، می توانید یکی از این دستگاه های لیزر را خریداری کنید و طراحی های زیبایی را خلق کنید. با خرید دستگاه لیزر می توانید برای خود یک کسب و کار راه بیندازید و یا حتی برای سرگرمی خود از آن استفاده کنید.

انتخاب دستگاه لیزر مناسب

مرحله اول: برای انتخاب یک دستگاه برش و حکاکی مناسب ابتدا به سه سوال اصلی زیر باید پاسخ بدهید:

1. مواد اولیه مصرفی شما چیست؟

2. سایز مواد مصرفی شما چقدر است؟

3. ضخامت مواد مصرفی شما چقدر است؟

مرحله دوم: انتخاب نوع دستگاه لیزر

در بازار انواع دستگاه های لیزر موجود می باشد و این که شما چه نوع دستگاهی را انتخاب می کنید بسیار مهم است. این که برای مصارف خانگی و سرگرمی خود می خواهید دستگاه لیزر خانگی را خریداری کنید و یا برای ماشین هایی با سایز بزرگ تر. شرکت روتک انواع دستگاه های لیزر را به مشتریان خود ارائه می دهند.

مرحله سوم: انتخاب توان دستگاه لیزر

برای کار با متریال های متفاوت، باید از توان های متفاوتی نیز استفاده کنید. به همین دلیل در نظر گرفتن این معیار بسیار مهم است. مثلا دستگاه لیزری با تیوب لیزر 80 وات، می تواند ماکزیمم آکریلیک 10 میلی متری، MDF 5 میلی متری، چوب 12 میلی متری، چرم 6 میلی متری و کاغذ 7 میلی متری را برش دهید. هر چه توان دستگاه لیزر بیشتر باشد، ماشین لیزر ضخامت بیشتری را می تواند برش دهد. شما می توانید ماشین لیزر با توان های زیر را خریداری کنید:

50 وات

60 وات

80 وات

100 وات

130 وات

150 وات

280 وات

برای راهنمایی های بیشتر در مورد انتخاب یک دستگاه لیزر مناسب، می توانید با رعایت نکات بالا و نیز تماس با کارشناسان ما در شرکت روتک، بهترین خرید خود را با مناسب ترین قیمت دستگاه لیزر و بالاترین کیفیت انجام دهید.

 

پاسخ در 17 بهمن 1395  11:56
شرکت روتک عرضه ماشین آلات لیزر ، تیوب لیزر و ارائه کلیه قطعات یدکی لیزر دستگاه لیزر، خرید دستگاه لیزر ، دستگاه برش لیزر پلکسی، لیزر برش چرم

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط