پیشگیری هایی برای سر خوردن در محیط کار

1

چه راهکارهایی وجود دارد برای اینکه از سر خوردن در محیط کار جلوگیری کنیم؟

پرسش در 19 بهمن 1395  11:36
گروه صنعتی غرب ایران (تجهیزات ایمنی ، آتش نشانی ، ترافیکی) تجهیرات ایمنی کار، تجهیرات ترافیکی، تجهیزات ایمنی آتش نشانی، لباسکار، لباس کار، دستکش ضد حساسیت، دستکش، کلاه ایمنی

4 جواب

1

شرکت عمران تجارت دانا با نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه ایمنی تردد بعنوان تخصصی ترین مرجع ایمنی تردد در ایران نوار ضد لغزنده پله و کف با نام تجاری مگاترد را پیشنهاد می نماید. این محصول دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

ارتفاع کمتر از 2 میلیمتر ( استاندارد جهانی ضد لغزنده ها ) و قابلیت شستشو و همچنین مقاوم در برابر مواد شوینده و سرما و گرما و ... از مزایای این محصول می باشد.

این محصول به دلیل ایجاد سطح اصطحکاک بین سطح عبوری و نقطه تکیه گاه های عابرین مانع از سُر خوردگی می گردد.

 

پاسخ در 14 شهريور 1396  15:31
عمران تجارت دانا مگاترد، ضد لغزنده، سرگیر پله، ترمز پله، تجهیزات ایمنی پارکینگ، خطوط هشدار، استوپ پله، نوار ضد لغزنده پله، نوار ضد لغزش پله، کفپوش ورزشی، کفپوش پارکینگی، کفپوش بیمارستانی، کفپوش صنعتی، ضد لغزنده رمپ، علایم شب تاب، پادری آلومینیومی
0

کفپوش اپوکسی با ایجاد یک سطح مقاوم در برابر لغزش، گرما و مقاوم در برابر ، راه حلی دائمی است که علاوه بر افزایش ایمنی ، سازگار با محیط زیست نیز هست. اگر به دنبال گزینه های آسان در نگهداری، همراه با پوشش دهی فوق العاده هستید شرکت ایمن ترافیک ایرانیان پوشش کف اپوکسی را به شما پیشنهاد می نماید.

کفپوش اپوکسی و روکش اپوکسی برای استفاده به عنوان کفپوش تجاری و صنعتی به طور چشمگیری محبوبیت پیدا کرده است. این کفپوش قابل اجرا  بر روی کلیه ی سطوح از جمله سیمان، موزائیک، فلز، سرامیک، سنگ و ... است که در نتیجه سطحی یکدست ؛ بدون هرگونه ناهمواری را فراهم می آورد و به دلیل ویژگی هایی نظیر آنتی باکتریال بودن ، ضد آب و تنوع در رنگ برای محیط های نظیر اماکن ورزشی (استخر، زمین های ورزشی و ..)، مراکز بهداشتی-درمانی ، مراکز آموزشی و بسیاری محیط های دیگر که رعایت مسائل بهداشتی اهمیت بالایی دارند، کاربرد ویژه و استفاده فراوانی دارند.

اپوکسی یک اصطلاح است که برای نشان دادن یک گروه از مواد و عمل استفاده از آنها بکار برده می شود. سیستم اپوکسی بر اساس ترکیب رزین ها و سخت کننده ها است.  هنگامی که با هم مخلوط می شوند، رزین و سخت کننده به صورت شیمیایی واکنش نشان می دهند تا یک ماده پلاستیکی سفت و سخت ایجاد کنند.  مواد نهایی قوی، با دوام، مستحکم، دارای پیوستگی و ضخامت بسیار خوب و بیشتر نسبت به لایه های پایه هستند.


مزایای کفپوش اپوکسی: 

·         پوشش اپوکسی یک سطح صیقلی و براق ایجاد می کند. روشنایی منطقه ای با کف اپوکسی می تواند 200٪ افزایش یابد این کفپوش با ضخامت بین 3-5 میلیمتر یک پوشش سخت با سطحی پایا نسبت به تحمل عبور و مرور بالا و متداوم مقاوم است.

·           ایده آل برای انبارها و کاربری های صنعتی است، و گاهی اوقات هیچ رنگی برای پایان دادن به اپوکسی لازم نیست.

·         یک سطح بدون درز می باشد که بسیار مقاوم در برابر لکه های نفت، مواد شیمیایی ،  دانه های آب و سایش با الیاف تمیز کننده جهت نظافت هستند.

·         کف اپوکسی با ایجاد یک سطح مقاوم در برابر لغزش، گرما و مقاوم در برابر ، ایمنی را افزایش می دهد

·         تعمیر و نگهداری آن پایین و یا به عبارتی دیگر بدون نیاز به تعمیر است.

·         مراحل  اجرای این پوشش بسیار سریع و بدون ایجاد مزاحمت و شلوغی در محیط انجام می پذیرد.

·          طول عمر آن بالا بوده و نظافت آن بسیار راحت است.

پاسخ در 11 شهريور 1397  12:53
ایمن ترافیک / تولید کننده تجهیزات ترافیکی و پارکینگی تهیه و تولید تجهیزات ترافیکی، بشکه ترافیکی، استوانه ایمنی ، سرعت گیر، گل میخ، متوقف کننده خودرو، ضربه گیر ستون، چراغ گردان، مخروط ایمنی، جدا کننده مسیر، نیوجرسی، رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، رنگ ترافیکی، چراغ راهنمایی و اخطاری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی
0

گروه تولیدی مدرن مت پادری جدید برای  فضاهای لغزنده و محیط کارها تولید شده شده ک مشکل سُر خوردن افراد جلوگیری میشود  این نوع پاردی با ارتفاع ۱۴mm و تماما از pvc درجه ۱ تولید میگردد.

این پادری ها مخصوص فضاهای بیرونی  همراه با تردد زیاد و مناسب برای مناطقی با شرایط اقلیمی دارای بارندگی می باشد، شیارهای موجو در PVC ها علاوه بر گرفتن گل و لای و برف و... باعث بخشیدن اسطحکاک فوق العاده به محیط استفاده شده میشود.

استفاده از pvc درجه ۱ و قیمت مناسب همراه با کارایی بسیار بالا ، باعث محبوبیت این نوع پادری در بین مشتریان شده است 

🆔: @modernmat

پاسخ در 6 شهريور 1396  22:17
مدرن مت تولید کننده پادریهای آلمینیومی و پی وی سی ، ترمز پله سُرگیر پله، محصولات پارکینگ، محافظ ستون، پروفیل نور خطی
0

هدف از پیشگیری اولیه , از بین بردن منشا خطرات STFL یا همان سر خوردن و یا افتادن از طریق طراحی محیط کار و سیستم های کار / فعالیت است.

کف زمین باید از مواد مقاوم در برابر سر خوردن , و مناسب برای شرایط مختلفی که در معرض آن می باشد انتخاب شود.گردشگاه ها و پیاده رو ها , باید به شکلی طراحی و ساخته شوند که از خطرات لغزیدن جلوگیری نمایند.علاوه بر این , پیشگیری اولیه شامل توجه به تجهیزات مورد استفاده ( مانند جلوگیری از ریختن مواد و سایر آلودگی ها در گردشگاه ها) , نحوه چیدمان تجهیزات , کارهایی که کارگران باید انجام دهند و ...


پاسخ در 19 بهمن 1395  12:00
گروه صنعتی غرب ایران (تجهیزات ایمنی ، آتش نشانی ، ترافیکی) تجهیرات ایمنی کار، تجهیرات ترافیکی، تجهیزات ایمنی آتش نشانی، لباسکار، لباس کار، دستکش ضد حساسیت، دستکش، کلاه ایمنی

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط