رادیس پایپ | تامین کننده متریال تاسیسات |

عایق الاستومری, لوله فولادی, لوله و اتصالات سوپرپایپ

لوله های تلفیقی 5 لایه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لوله های تلفیقی پنج لایه  

لوله های 5 لایه که در واقع تلفیقی از فلز و پلیمر می باشند مزایای هر دو نسل قبلی لوله ها را دارا بوده و معایب آنها را مرتفع نموده اند و به عنوان آخرین نسل لوله ارائه می گردد. 

پلیمر لوله های تلفیقی 5 لایه به دو گروه عمده تقسیم می شوند:

- PERT

- PEX

 

PERT ، پلی اتیلنی است که بین مولکول های آن پیوندهای مولکولی ایجاد شده و باعث مقاومت بیشتر در برابر فشار دما می گردد. لوله های تلفیقی PERT-AL-PERT برای آب سرد و آب گرم تا دمای 95 درجه سانتیگراد مناسب می باشند و به همین علت برای استفاده در لوله کشی آب گرم بهداشتی و لوله کشی مدار گرمایشی مناسب هستند. PEX ، نوع خاصی از پلی اتیلن است که مولکول های آن با یکدیگر پیوندهای طولی و عرضی دارند و در واقع به صورت شبکه در کنار یکدیگر واقع شده اند. این پیوند شبکه ای مقاومت PEX را برابر فشار و دما افزایش قابل ملاحظه ای می دهد به طوری که لوله های PEX-AL-PEX در فشار 10 بار و دمای 95 درجه سانتیگراد ، عمر بیش از صد سال خواهد داشت و برای انواع لوله کشی آب سرد و آب گرم مناسب می باشند ، پلیمر PEX ، در گروه پلیمرهای گرما سخت قرار دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

رادیس پایپ | تامین کننده متریال تاسیسات |

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

عایق الاستومری، لوله فولادی، لوله و اتصالات سوپرپایپ، لوله و اتصالات نیوپایپ، پوشفیت پلیران، پوشفیت نیوفلکس، اتصالات بنکن

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات