فروشگاه اینترنتی موتورامش خدمات کویر موتور لوازم یدکی موت...

فروشگاه اینترنتی رامش, نماینده فروش اینترنتی , قطعات موتور سیکلت

بهترین نوع کلاه کاسکت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

كلاه بهترین نوع کلاه کاسکت، کلاه کامل از نوع فک ثابت است چراکه در صورت وارد شدن ضربه و یا برخورد به زمین از سمت فک، به لحاظ استحکام کاملاً مقاوم بوده و همانند فک متغیرها احتمال جدا شدن از محل اتصال و وارد ساختن ضربه به صورت شما را ندارد. اگر هم هنگام خرید با فک متغیرهایی مواجه شدید که عنوان کلاه ریس را با خود به یدک می‌کشند، پیش خود فکر نکنید که چون این کلاه برای ریس ساخته شده پس لزوماً بهتر از فک ثابت است چون در هیچ کجای دنیا و حتی در همین ایران خودمان، موتورسواران اجازهٔ ورود به پیست مسابقه را با کلاه‌های فک متغیر ندارند.

هنگام خرید سر خود را درون کلاه به سمت‌های مختلف بچرخانید تا از راحتی کلاه مطمئن شوید و دقت کنید که اگر کلاه از سمت چپ و راست به‌خوبی روی صورت شما کیپ می‌شود از پشت هم این چنین باشد.

هنگام استفاده از کلاه حتماً بند آن را ببندید وگرنه ممکن است در هنگام تصادف از سر شما بیرون بیاید.

اگر محدودیت مالی ندارید می‌توانید از برندمطرحی همچون Sharkاستفاده کنید، البته این توصیه کمی گران است و به کار کسانی می‌آید که موتورسواری را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند چراکه خرید از این برندچند میلیونی خرج برمی‌دارد و نسبت به خیلی از موتورهایی که هر روز در خیابان می‌بینید هم گران‌تر هستند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی موتورامش خدمات کویر موتور لوازم یدکی موت...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروشگاه اینترنتی رامش، نماینده فروش اینترنتی ، قطعات موتور سیکلت، خدمات کویر موتور، خدمات پس از فروش شرکت کویر موتور، کویر موتور، قطعات روان.کویر رادیسون.پیشرو .کبیر، لوازم یدکی و خدمات سیار، خدمات، پخش کلی لوازم یدکی موتور سیکلت، فروش لوازم یدکی موتورسیکلت هوندا ، قطعات موتور سیکلت هوندا 125، لوازم یدکی موتورسیکلت، فروش اینترنتی لوازم موتورسیکلت، عمده فروشی لوازم موتور سیکلت، خدمات پس از فروش

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات