چاپ فلزات و پلاکسازی رضا مارک

پلاک فلزی, پلاک آلومینیومی, پلاک استیل

آبکاری ورق آلومینیوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آبکاری آلومینیوم یک فرآیند پوشش‌دهی است که در آن، یک لایۀ نازک از فلزی مانند کروم، نیکل، مس، طلا و یا نقره بر روی سطح ورق رسوب می‌شود. این پوشش به صورت الکترولیتی با استفاده از یک محلول‌شیمیایی اعمال می‌گردد. این فرایند به منظور بهبود ویژگی‌هایی مانند مقاومت به خوردگی، مقاومت به سایش و یا بهبود ظاهر و زیبایی، صورت می‌گیرد.

 

فرایند آبکاری آلومینیوم سه مرحله دارد:

پیش‌آماده کردن سطح:

سطح آلومینیوم به صورتی که بتواند با محلول شیمیایی تعامل داشته باشد، پیش‌آماده می‌شود و شامل تمیزکاری و خشک کردن سطح آلومینیوم است.

آبکاری:

آلومینیوم به‌عنوان کاتد و فلزی جهت پوشش‌دهی به عنوان آنود در محلول الکترولیتی قرار می‌گیرد. سپس، برق تغذیه می‌شود و پوشش فلزی به صورت الکتریکی روی آلومینیوم تشکیل می‌شود.

پس‌پردازش:

پوشش فلزی روی آلومینیوم پس‌از آبکاری، با استفاده از فرآیندهای پس‌پردازشی مانند شستشو و خشک کردن، تمیز می‌شود.

 

از دیگر مزایای آبکاری آلومینیوم، افزایش عمر مفید و کارایی قطعات آلومینیومی است. همچنین، این فرآیند قابلیت انجام در مقیاس صنعتی و انتخاب گسترده‌ای از محلول‌های شیمیایی دارد، که باعث شده کاربردش در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، الکترونیک، ماشین‌آلات و غیره هر روز بیشتر و بیشتر شود.

آبکاری در تولید پلاک برجسته نیز، بسیار تاثیرگذار است و ماندگاری و دوام چاپ را تضمین می‌کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

چاپ فلزات و پلاکسازی رضا مارک

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پلاک فلزی، پلاک آلومینیومی، پلاک استیل، پلاک لیزری، پلاک برجسته، پلاک کدپستی، لیبل فلزی، مارک کروم، مارک پلی استر، مارک پلی کربنات، مارک استاتیک

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات