چاپ فلزات رضامارک

پلاک فلزی, پلاک آلومینیومی, پلاک استیل

برای حمایت از تولید داخلی، دولت از جیب مصرف‌کننده هزینه نکند

به دنبال برگزاری نشست تخصصی"بررسی افزایش تعرفه کاغذ بر کسب و کار مطبوعات" در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، غلامرضا شجاع اظهار داشت: دولت برای حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی در سیاست‌های مالی و اقتصادی تغییر ایجاد کند نه اینکه هزینه را از جیب مصرف‌کننده تامین کند.

 غلامرضا شجاع مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان ضمن توضیح پیشینه‌ی افزایش تعرفه کاغذ گفت: اسفند ماه سال گذشته زمزمه‌ای مبنی بر تغییر تعرفه کاغذ در کمیسیون ماده یک وزارت صنعت معدن تجارت مطرح شد ولی با ایستادگی و اصرار وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با همان 4 درصد گذشته به سرانجام رسید. در ماه گذشته متوجه شدیم در اتاق بازرگانی جلساتی در این رابطه در حال برگزاری است. ضمن اینکه هیچکدام از تشکل‌های واقعی مصرف کننده ی کاغذ هم حضور ندارند و هماهنگی این جلسات توسط تولیدکنندگان محترم کاغذ داخلی است.وی افزود: پس از اینکه از موضوع مطلع شدیم طی اطلاع‌رسانی به تمامی اتحادیه‌های استان‌های سراسر کشور ، در حدود سه روز بعد از این موضوع 25 استان کشور مخالفت خود را طی نامه‌ای ارسال کرده و من را نماینده خود در رابطه با پیگیری این موضوع معرفی کردند.شجاع تصریح کرد: طی پیگیری‌های متعدد جلسه‌ای با حضور 15 تشکل که در تهران حضور دارند، اعم از ناشران روزنامه، انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا، اتحادیه صحافان، اتحادیه چاپخانه‌داران و اتحادیه آشنا (که خود نمایندگی 15 تعاونی مرکز استان‌ها را به عهده دارد) و تمام کارشناسانی که در این حوزه متخصص هستند، تشکیل شد. منتخب این گروه روز بعد طی  نامه‌ای در این خصوص با امضای حدودا 50 تشکل تهیه و تنظیم کردند و برای مقامات و سازمان‌های ذی‌ربط فرستادند.مدیرعامل این تعاونی در ادامه گفت: با رایزنی‌هایی که انجام شد و با تشکیل جلساتی در این خصوص و انعکاس آن در صدا‌و‌سیما و با مخالفت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح افزایش تعرفه کاغذ ثابت ماند. متاسفانه عکس‌العمل و اقدام بعدی آن‌ها مطرح کردن موضوعی مبنی بر خارج کردن کاغذ از ارز مبادله‌ای بود که مجددا نامه‌ای تنظیم و برای مسئولین فرستاده شد.غلامرضا شجاع در خصوص پیشنهاد راه حلی برای حمایت از تولید داخلی توسط دولت اظهار داشت: چرا دولت برای حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی هزینه را از جیب مصرف‌کننده تامین می کند؟ ضمن اینکه می‌تواند با تغییر سیاست‌گذاری‌های مالی و اقتصادی در بخش‌های دیگر اعم از بیمه، مالیات، مالیات بر ارزش افزوده، امکان استفاده از تسهیلات مالی نفش بسزایی داشته باشد. 

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

چاپ فلزات رضامارک

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پلاک فلزی، پلاک آلومینیومی، پلاک استیل، پلاک لیزری، پلاک برجسته، پلاک کدپستی، لیبل فلزی، مارک کروم، مارک پلی استر، مارک پلی کربنات، مارک استاتیک

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات