پوشش متحرک ایرانیان #سقف #نورگیر #استخر#پاساژ #پاسیو#حیاط...

سقف پاسیو پوشش سقف , سقف پاسیو سقف پاسیو ثابت, نورگیر

چرا نیاز به پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت داریم؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چرا نیاز به پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت داریم؟

آیا شما هم تو فکر یک سقف پاسیو و حیاط خلوت هستید؟

اما شاید بی روزنه بودن آن چندان برایتان مهم نباشد!

امروزه با  توسعه شهر سازی  و انبوه سازی اپارتمان و مجتمع مسکونی و  ازدحام جمعیت و کمبود مسکن کافی در جامعه شهر نشینی کنونی که موجب  گشته تا فضای محیط زندگی  و کار کوچک و کوچکتر گردد .

کارشناسان و تمام مجموعه  ما برآن شده ایم تا بتوانیم فضا های نا کارامد محیط زندگی و کار شما را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل کنیم .

  از جمله فضا های  که در بیشتر این مواقع بدون استفاده می ماند فضا های  پاسیوها . حیاط خلوت هاست ..    سیستم پوششی سقف پاسیو و حیاط خلوت شرکت پوشش متحرک(pcn.pcn) با برند  (پی آی آر ) این امکان را یه شما میدهد .  اینگونه فضا ها را در محیط خود به فضای ایده ال و کار آمد تبدیل گردد. سیستم پوششی سقف پی آر آی   مناسب برای پاسیو ها - حیاط خلوت ها میباشد .

با نصب سقف پاسیو و حیاط خلوت   یا حتی یک سایبان در این تابستان گرم و زمستان سرد و روز های بارانی  می تواند حیاط خلوت کوچک یا پاسیو شما را تبدیل به فضایی مطبوع برای گذراندن بعد از ظهر ها، استراحت و صرف صبحانه و عصرانه کند.

ما پیشنهاد زیبا و کاربردی بهینه با طراحی و ساخت و تولید و نصب سقفی ایمن  و استفاده چند منظوره و ایجاد یک اتاق کاملا با نور کافی  و یا با ایجاد یک آشپزخانه  کاملا مجهز به کابینت و تمام ملزومات یک آشپزخانه کامل برای پاسیو و حیاط خلوت برایتان داریم.  

کارشناسان ما چند مزیت از چندین  مزایای پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت در زیر بیان میکنند.

1-با ایجاد سقف بر روی  پاسیو و حیاط خلوت , و نصب توری بر روی پنجره ورودی سقف , میتوان از ورود حشرات موذی مانند پشه - مگس - سوسک و غیره ... به داخل منزل جلوگیری نمود .

2- سقف پاسیو و حیاط خلوت به شما امکان یک فضای امن و ارام بدور از دید واحد آپارتمان های طبقات بالا مشرف به پاسیو و حیاط خلوت شما را میدهد.

3- با نصب سقف پاسیو و حیاط خلوت میتوانید فضای پاسیو عاری از گزد و خاک و غبار محلی و برگ و خاشاک درختان  داشته باشید .

4- اگر محیط آشپزخانه شما کوچک میباشد . و حرارت و بوی آشپزی باعث اذیت و بالا بردن دماء منزل میشود . با پوشاندن سقف پاسیو میتوانید قسمتی و یا کل آشپزخانه را به حیاط خلوت و پاسیو انتقال داده و یک آشپزخانه کاملا مجزاء از محیط اندرونی منزل داشته باشید.

5- ایجاد سقف پاسیو و حیاط خلوت این امکان را به شما میدهد . یک اتاق ورزش کاملا خصوصی و مجهز به ادوات ورزشی و بهداشتی داشته باشید و از ورزش کردن در یک محیط امن و آرام  لذت ببرید .

6- اگر نیاز به یک اتاق و یا مکان امن و ارام و جلوی دید و کنترل کامل جهت بازی ساعات اوقات فراغت کودکانتان هستید میتوانید با پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت این مکان را بعنوان اتاق بازی کودک مورد استفاده قراردهید .

7- بعلت عدم وجود فضای سبز در آپارتمان ها , میتوانید با ایجاد سقف بر روی پاسیو و حیاط خلوت یک گلخانه و فضای سبز کامل و آبنمای زیبا و باربیکیو خصوصی داشته باشید و در تمام 24 ساعت شبانه روزی در یک فضای سبز کاملا خصوصی جهت استراحت لذت ببرید .

8- به علت نبود فضای کافی در ادارات و شرکت ها و نیاز مبرم به اتاق های تخصصی جهت انجام امورات ادری , و کمبود جا با نصب و پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت میتوانید از این فضا بعنوان های  و کاربر دهای مختلف از جمله بایگانی و آبدارخانه و غیر استفاده بهینه نمایید .

9- اگر در منزل با کمبود اتاق مواجه میباشید با پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت با  نور کافی وآببندی و هوا بندی کامل یک اتاق خواب و یا کتابخانه و یا ده ها کاربرد مفید داشته باشید .

10- و چندین مریت دیگر ..... پوشاندن سقف پاسیو و حیاط خلوت ها 

توجه داشته باشیم با سفارش و یا خرید از محصولات این شرکت , چندین روز امراء معاش و اشتغال تعدادی از زندگی جوانان این مرز و بوم را بدست آورده اید . شما چه فکر میکنید ؟؟؟؟

باسپاس از زمانی که به مطالعه این مقاله گذاشتید .

---------------------

ٰبا کلیک بر روی لینک زیر میتوانید از بهترین مجموعه عکس  و پروژه های اجراء شده  ساخت تخصصی سقف پاسیو و حیاط خلوت در سطح کشور توسط شرکت پوشش متحرک(pcn.pcn) بازدید نمایید . 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پوشش متحرک ایرانیان #سقف #نورگیر #استخر#پاساژ #پاسیو#حیاط...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو پوشش سقف ، سقف پاسیو سقف پاسیو ثابت، نورگیر،نورگیر سقفی، سقف پاسیو متحرک،سقف پاسیو ثابت نورگیر حبابی، نورگیر سقف پوشش نورگیر، سقف حیاط سقف کاذب، اجرای سقف کاذب، سقف متحرک پوشش استخر ، پوشش استخر اجرای پوشش استخر، پوشش پلی کربنات سقف حیاط خلوت، پوشش گلخانه سقف حیاط خلوت فایبرگلاS، پوشش سقف پاسیو نورگیر پاسیو، سقف گنبدی نورگیر گنبدی، سقف بالکن طراحی و ساخت پوشش سقف، نورگیر،پوشش استخر، پوشش سقف استخر، اجرای سقف پاسیو،اجرای سقف کاذب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 روز پیش