طراحی روشن

نقاشی چهره یا کاریکاتور روی تیشرت, سفارش نقاشی چهره, سفارش کاریکاتور چهره

سفارش نقاشی چهره یک هدیه خاص (سیاه قلم، مداد رنگی و...)

سفارش نقاشی چهره یک هدیه خاص برای کسانی که دوستشان دارید. آیا شما هم در پیدا کردن هدیه تولد نزدیکان و دوستان خود سردرگم می شوید؟ آیا برای سالگرد ازدواجتان نقاشی چهره خود و همسرتان را می خواهید؟ یک هدیه و کادو به یاد ماندنی برای مراسمات شما

توضیحات خدمت

قبل از هر چیز به شما تبریک میگوییم که به نقاشی چهره و یا کاریکاتور چهره علاقه مند هستید. افرادی که علاقه به هنر دارند از نظر فرهنگی انسان های فرهیخته ای هستند.

شاید شما هم قبول داشته باشید که؛ هر چقدر تکنولوژی عکاسی و چاپ و حتی نرم افزار های شبیه ساز پیشرفت کنند، نمی توانند جای کار دست یک انسان را بگیرند. اصلا حس اینکه چهره ما توسط انسانی دیگر روی کاغذ ترسیم شود، متفارت است.

اگر تجربه دریافت کاریکاتور چهره و یا نقاشی چهره تان را داشته اید، حسی که بیان کردیم را درک میکنید، حس خوشحالی و لبخند با یک کادو خاص و متفاوت.

اما اگر این حس را تجربه نکرده اید توصیه میکنیم با چند کلیک ساده در پایین همین صفحه اولین کاریکاتور خود را دریافت کنید.مشتریان طراحی روشن معمولا برای این موارد به ما سفارش میدهند:

  • هدیه یا کادو تولد همسر، فرزند، دوستان و یا آشنایان
  • هدیه سالگرد ازدواج و یا برای ثبت شادی روزهای اول زندگی مشترکشان
  • هدیه برای شروع یک رابطه دوستانه و مشترک
  • یادبود برای عزیزان و یا دوستان که وقتی هستند قدرشان را بدانند

مورد مشترک در همه این مشتریان حس خرسندی در چشمان و یا صدایشان و حتی در پیام هایشان است. حسی که وقتی کادو خود را داده اند و طرف مقابل انتظار این نوع هدیه را نداشته و ذوق زده شده است.

چند سوال که معمولا قبل از سفارش پرسیده میشود!!

  • نقاشی چهره و یا کاریکاتور روی تی شرت چاپ می شود؟

خیر، طراحی چهره شما بصورت مستقیم و بصورت نقاشی روی پارچه انجام میشود، یعنی با قلم مو و رنگ مخصوص پارچه روی تی شرت نقاشی میشود.

ما امکان چاپ هم داریم اما این چاپ فقط روی تیشرت پلی استر دار(پلاستیک) انجام می شود و دیگر حالت نقاشی و کاریکاتور نیست دقیقا پرینت عکس شما است که ادیت شده است.

  • کاریکاتور چهره و یا نقاشی روی تی شرت با شستشو پاک نمی شود؟

خیر، بعلت استفاده گروه طراحی روشن از رنگ مخصوص پارچه با کیفیت و پرس حرارتی، تی شرت شما قابل شستشو است. نکات اصولی شستشو روی اتکت همراه لباس نوشته شده است و همچنین توصیه میکنیم مقاله ۱۱ نکته درباره شستشو لباس که طول عمر آن را زیاد میکند را مطالعه کنید.

  • هزینه طراحی چهره روی تی شرت برای یک چهره است؟

بله، ما هزینه تقریبی را نوشته ایم برای تعداد چهره بیشتر روی تی شرت و یا طراحی جلو و پشت تی شرت و…، در همان بخش سفارش در قسمت توضیحات هر موردی که مدنظرتان است بنویسید، همکاران ما با شما تماس میگیرند.

  • روی تی شرت بصورت رنگی نقاشی میشود؟

ما بصورت پیش فرض چهره ارسالی شما را به صورت تک رنگ با رنگ های سیاه، قهوه ای و آبی نقاشی میکنیم اما اگر رنگ دیگر یا مشابه نمونه های چند رنگ داخل گالری مدنظرتان است؛ مانند سوال قبل در قسمت توضیحات این مورد را بیان کنید.

  • روی تی شرت سیاه هم چهره را نقاشی میکنید؟

روی تیشرت سیاه بعلت برعکس شدن رنگ، چشم ها حالت نگاتیو پیدا میکنند، به همین منظور ما روی تی شرت روشن بطور کلی سفید چهره را نقاشی میکنیم که بسیار زیباتر است.

  • نقاشی روی کاغذ چگونه ارسال میشود؟ که آسیبی نبیند!؟

ما سفارش نقاشی شما را روی کاغذ (A3 (۲۹*۴۰ انجام میدهیم و سپس لمینت کرده(پرس پلاستیک) و در پاکت پست برای شما ارسال میکنیم. با این روش شما حتی اگر نقاشی خود را قاب نگیرید تا سال ها برای شما ماندگار می ماند.

  • نقاشی که میخواهم عکس خانم است، برای من مهم است، آیا طراح شما خانم است؟

بله، شما با خیال راحت میتوانید عکس مورد نظر خود را بفرستید، ما در این بخش طراح خانم هم داریم تا بدون مشکل و در کمال حفظ حریم خصوصی سفارش شما را انجام بدهند.

  • مدل های نقاشی چهره روی کاغذ فرق میکنند؟ توضیح دهید

بله، روی کاغذ ما با تکنیک های زیر نقاشی میکنیم:

کاریکاتور تک رنگ(سیاه و سفید)؛ در این حالت کاریکاتور چهره را با مداد و آب مرکب روی کاغذ ضخیم نقاشی میکنیم.

کاریکاتور رنگی؛ توسط مداد رنگی، مارکر، راپید و آب رنگ روی کاغذ ضخیم انجام می شود.

سیاه قلم؛ بوسیله زغال و مداد کنته روی کاغذ ضخیم اجرا می شود.

آب مرکب؛ بوسیله آب مرکب و حالت آبرنگ روی مقوا مخصوص نقاشی می شود.

شما می توانید با چند کلیک ساده و ارسال عکس در قسمت پایین صفحه سفارش خود را نهایی کنید، اگر هنوز سوالی دارید میتوانید از این قسمت با راه های ارتباطی مختلف با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحی روشن

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نقاشی چهره یا کاریکاتور روی تیشرت، سفارش نقاشی چهره، سفارش کاریکاتور چهره، آموزش طراحی چهره، آموزش نقاشی چهره

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات