روتنگران پارسه

دستگاه جوش پلی اتیلن, بات فیوژن, جوش هیدرولیک

انواع منهول پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

منهول (Manhole) (به معنی: آدم رو) نوعی از اتصالات است که برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلاً در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت نمایند از منهول استفاده می‌شود و یا در سیستم‌های مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل‌ها در زیر زمین استفاده می‌شود. البته همگی در سطح شهر به انواع آنها برخوردیم، دریچه‌هایی که در سطح زمین موجود است و برای کاربری‌های مختلفی استفاده می‌شود (آب و فاضلاب، تلفن، برق و...) و منهول در واقع برای دسترسی آسان انسان به داخل کانال است و در آنها را با درپوش میپوشانند. منهول‌ها را از جنس بتن، آجر , پلی اتیلن و پلاستیک می‌سازند که بنا به کاربری متفاوت خواهد بود و همچنین درپوشهای آنها نیز از جنس پلی اتیلن , فولاد , چدن و... است.

انواع منهول تقسیم‌بندی منهول‌ها را باید با توجه به محل کاربردآن به دو دسته منهول های با قطر کم و منهول های با قطرهای بالا خلاصه نمود. منهول های با قطر کم در خطوط فرعی شبکه بنا به موارد ذیل به مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

1.کم بودن قطر لوله ها

  1. کم بودن دبی جریان
  2. تعداد زیاد لوله های وارده

فایلهای پیوست

  158٫93 کیلوبایت دانلود
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

روتنگران پارسه

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه جوش پلی اتیلن، بات فیوژن، جوش هیدرولیک، فاضلابی، هیتر دستی، لوله بر، میلگرد خم کن، جوش پلی اتیلن، دستگاه جوش بات فیوژن، دستگاه جوش الکتروفیوژن، لوله پلی اتیلن، لوله کاروگیت، لوله دوجداره، لوله کاروگیت اسپیرال مسلح، منهول پلی اتیلن، لوله کاروگیت و اتصالات دو جداره

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 روز پیش