ثبت شرکت پارسه

ثبت شرکت, ثبت برند, اخذ کارت بازرگانی

شرایط اخذ رتبه برای شرکت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
هدف از ارائه این مطالب راهنمای شما در پروسه  اخذ رتبه و آگهی از شرایط اخذ رتبه برای شرکت خواهد بود امید است که این مطلب کمکی در این زمینه برای شما عزیزان باشد. از این رو به بررسی شرایط اخذ رتبه برای شرکت میپردازیم. همچنین میتوانید جهت اطلاع و راهنمایی از شرایط اخذ رتبه برای شرکت با همکاران ما تماس حاصل نمایید. یکی از مهمترین شرایط اخذ رتبه برای شرکت های پیمانکار تعداد پرسنل فنی و مهندس حاضر در اعضای هیئت مدیره می باشد در صورتی که در شرکت های مشاور علاوه بر اهمیت نیروی متخصص فنی و مهندسی به امکانات فنی و نرم افزاری موجود در مجموعه نیز نیاز خواهد بود. در صورت ارتقای رتبه از رتبه 5 به رتبه 1 در شرکت های با بررسی و ارزیابی مبلغ ریالی پروژه های انجام شده در 15 سال اخیر توسط نیرو های فنی و مهندسی صورت میپذیرد. در شرکت های مشاور ارتقای رتبه از پایه 3 به پایه 1 با بررسی و ارزیابی مبلغ ریالی در 15 سال اخیر، نیروی فنی و مهندسی، اظهارنامه مالیاتی، امکانات فنی و نرم افزاری انجام میگیرد. از دیگر شرایط اخذ رتبه برای شرکت میتوان به حضور  یک مهندس با 7 سال سابقه بیمه در زمینه کاری مرتبط و یا دو مهندس که حداقل 3 سال سابقه بیمه مرتبط را دارا میباشند. لازم به ذکر است منظور از سابقه بیمه مرتبط یعنی در شرکتی که دارای رتبه میباشد مشغول به کار بوده باشد. یکی دیگر از شرایط اخذ رتبه برای شرکت بدین صورت است که از مدت زمان فعالیت شرکت 6 ماه گذشته باشد و مدرک تحصیلی حداقل نیمی از اعضا هیئت مدیره مدرک کارشناسی  باشد.
شرایط اخذ رتبه برای شرکت به صورت خلاصه عبارتند از:
-           هیچ یک از مدیران کارمند دولت نباشند.
-           شركت در سازمان ثبت شركت ‌ها به ثبت رسیده باشد.
-           هیچ محرومیت یا ممنوعیتی برای انجام كارهای مربوطه توسط شرکت وجود نداشته باشد.
-           داشتن سابقه كار مرتبط مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره مکلف بر اساس جداول 1-7 آیین نامه ضروری است.
-           شركت دارای شرایط و امتیازات لازم برای تعیین صلاحیت در رتبه مورد نظر با توجه به آیین نامه و دستورالعمل‌ های لازم باشد.
-           امتیاز مدرک تحصیلی هیات مدیره و کارمندان  فنی امتیاز آور فقط در یک شرکت پیمانکاری یا مشاور یا طرح ساخت سنجش گردد.
-         طبق آیین نامه، شاخص هایی برای تعیین صلاحیت تعیین گردیده است که کمیته تشخیص صلاحیت و رتبه‌بندی با توجه به این شاخص ها، امتیاز عوامل تعیین کننده شرکت مورد نظر را مشخص می‌نماید. در صورتی‌که شرکت موفق به کسب حد حساب امتیاز گردید، گواهی رتبه صادر می‌گردد.
جهت راهنمایی بیشتر جهت شرایط اخذ رتبه برای شرکت میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا شما را در زمینه شرایط اخذ رتبه برای شرکت همراهی و یاری نمایند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ثبت شرکت پارسه

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی، کد اقتصادی، ایزو، انفورماتیک، اخذ مجوز، ثبت علائم تجاری، تایید صلاحیت ایمنی، تایید صلاحیت پیمانکاران، تغییرات شرکت، اخذ مجوز، ثبت مادرید، اخذ رتبه، مشاوره حقوقی

دسته‌بندی خدمات