لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک, توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک, پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک

واتر پمپ لیفتراک و چگونگی عملکرد آن و علائم خرابی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واتر پمپ از مهم‌ترین قطعات موتور لیفتراک است که وظیفه آن به حرکت درآوردن مداوم آب و ضد یخ در داخل موتور برای جلوگیری از جوش آوردن است. وجود نشتی یا نقص در واتر پمپ باعث صدمات جدی به موتور لیفتراک می‌شود. اپراتور لیفتراک باید در نظر داشته باشد که واتر پمپ به بررسی نیاز دارد و تشخیص دهد که این قطعه چه زمانی به تعمیر یا تعویض نیاز دارد.  بالا رفتن آمپر آب می‌تواند نشانه‌هایی از زمان تعویض واتر پمپ باشد.

اگر سطح آب رادیاتور لیفتراک پایین است و لیفتراک را به تازگی خاموش کرده‌اید، پیش از اضافه کردن آب اجازه دهید مدتی بگذرد و موتور لیفتراک سرد شود؛ چون اضافه کردن آب سرد به موتور گرم می‌تواند به علت اختلاف زیاد دمای آب باعث ترک خوردن پوسته بلوک سیلندر شود. منظور از موتور سرد، موتوری است که حداقل یک ساعت از خاموش شدن آن گذشته باشد و هیچ فشاری زیر درب رادیاتور لیفتراک وجود نداشته باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک، توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک، پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک، پمپ ترمز لیفتراک و پمپ ترمز ، مخزن فیلتر هواکش لیفتراک و لوازم رگلاتور لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ بالابر لیفتراک، زنجیر هیدرولیک لیفتراک و دنده گیربکس لیفتراک، میل لنگ لیفتراک و پنل آمپر لیفتراک، سگدست اکسل لیفتراک و لوازم اکسل لیفتراک، رادیاتور لیفتراک و دسته موتور لیفتراک، لوازم یدکی لیفتراک و پمپ حرکت لیفتراک ، شیلنگ بالا و پایین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و میل لنگ لیفتراک، واشر سرسیلندر لیفتراک و دینام لیفتراک، استارت لیفتراک و سرسیلندر لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل