لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک, توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک, پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک

اصول تعمیر و نگهداری لیفتراک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لیفتراک ماشین صنعتی مدرنی است که به کمک شاخک هایی با شکل های مختلف و دکل عمودی برای بلند کردن جابجایی و انبار کردن انواع بار مانند پالت و غیره به کار میرود .

در این مقاله به اصول تعمیران و نگهداری لیفتراک میپردازیم .

تعمیرات لیفتراک باید در شرایط ذیل صورت بگیرد ;

لیفتراک را در محلی هموار پارک کنید و شاخک های آن پایین باشد و دکل قدری به سمت جلو کج شده یاشد که نوک شاخک ها زمین را لمس کند .

دسته حرکت را خلاص کنید و ترمز دستی را بکشید و سپس موتور را خاموش کنید .

در دمای کاری هرگونه تماس با تجهیزات خنک کننده موتور میتواند سوختگی های جدی ایجاد کند .

باطری های لیفتراک بخار هایی قابل اشتعال تولید میکنند و میتوانند منفجر شوند هنگامی که سطح الکترولیت باطری را مشاهده میکنید از استعمال دخانیات پرهیز نمایید .

سرویس کردن یا تعویض لاستیک ها و رینگ ها میتواند خطر آفرین باشد بتاراین این کار فقط باید توسط افراد آموزش دیده و با استفاده از ابزار مناسب انجام شود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک، توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک، پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک، پمپ ترمز لیفتراک و پمپ ترمز ، مخزن فیلتر هواکش لیفتراک و لوازم رگلاتور لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ بالابر لیفتراک، زنجیر هیدرولیک لیفتراک و دنده گیربکس لیفتراک، میل لنگ لیفتراک و پنل آمپر لیفتراک، سگدست اکسل لیفتراک و لوازم اکسل لیفتراک، رادیاتور لیفتراک و دسته موتور لیفتراک، لوازم یدکی لیفتراک و پمپ حرکت لیفتراک ، شیلنگ بالا و پایین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و میل لنگ لیفتراک، واشر سرسیلندر لیفتراک و دینام لیفتراک، استارت لیفتراک و سرسیلندر لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل