ایمنی معصومی (لوازم اتش نشانی،تجهیزات ایمنی،تجهیزات امداد...

واردات تجهیزات ایمنی, اتش نشانی, امدادونجات

شارژ وسرویس کپسول های آتش نشانی پودروگاز

شارز وسرویس کپسول های آتش نشانی پودروگاز انواع پودرهای خاموش کننده: ۱- پودر شیمیایی که برای اطفاء حریق غیر فلزات کلاس A و B و C بکار می رود. ۲- پودر خشک که برای اطفاء حریق فلزات کلاس D بکار می رود .

مشخصات

شرکت سازنده :
ایمنی معصومی
کشور سازنده :
ایران
1 کیلوگرمی :
75 کیلوگرمی
قیمت محصول
قیمت هر عدد :
از 100٬000 تا 3٬250٬000 ریال
حداقل مقدار سفارش :
1 عدد
تاریخ به روزرسانی قیمت :
27 تير 1396

توضیحات خدمت

کپسول آتش‌نشانی پودرو گاز . نوعی دستگاه برای خاموش کننده  آتش است .  با توجه به نوع آتش ترکیبات  پودر و گاز، را با فشار بر روی آتش می‌افکند.

کپسول‌های آتش نشانی استوانه‌های فلزی محکمی هستند که با پودر وگاز اذت ( محرک تخلیه ) پر شده‌اند و وقتی اهرمی را که بالای این استوانه‌است فشار دهید، ماده با فشار زیادی از کپسول خارج می‌شود . در این کپسول‌ها یک لوله، مخزن تحت فشار کپسول را به قسمت بالای کپسول متصل و یک شیر فنری نیز ارتباط میان لوله (لوله میراب که با توجه به وزن ونوع از نظر قد سایز تفاوت وجود دارد ) وسوزن  را با دهانه خروجی مسدود کرده‌است.

برای استفاده از کپسول آتش نشانی باید ضامن کپسول را کشیده و اهرم آن را فشار داد. این اهرم سوزن را فشار می‌دهد  و مسیر خروجی را باز کند. گاز با فشارشروع به تخلیه می شود و به همراه خود پودررا هم تخلیه می کند.باید آن را مستقیماً روی سوخت هدف گیری و روی تمامی سوخت پخش کرد.

پیشنهاد تجربی : قبل از استفاده حتما کپسول را سرتح کرده تا پودر از حالت تح نشین خارج شده ودرزمان استفاده تمامی پودر موجود در سیلندر تخلیه شود .

وزن خاموش کننده‌های دستی متفاوت می‌باشد، از یک کیلو گرمی تا 75 کیلو گرمی وجود دارد به طوری که یک نفر به راحتی بتواند آن را حمل نماید . انواع بزرگ تر این وسیله به دلیل وزن زیاد بر روی چرخ قرار گرفته و گاهی اوقات بعضی از آنها در جای مشخصی به صورت ثابت نصب می گردند که دیگر لفظ دستی به آن گفته نمی‌شود و به عنوان کپسولهای آتش نشانی چرخدار شناخته می‌شوند. از انواع خاموش کننده‌های دستی با توجه به ظرفیت و نوع مواد داخل آن می توان در حریق‌های کوچک و مختلف استفاده نمود .

اجزای تشکیل دهنده  گپسول های پودروگاز

1. ضامن

2.شیر

3. درجه

4.اورینگ (واشرگلوئی)

5.سوزن

6.فنر

7.لوله میراب

8. پایه

9. شیلنگ

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمنی معصومی (لوازم اتش نشانی،تجهیزات ایمنی،تجهیزات امداد...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات تجهیزات ایمنی، اتش نشانی، امدادونجات، تجهیزات دریایی، مانیتورآتش نشانی، ایمنی فردی ، کوهستان، سیستم اعلام واطفاء، ساخت وتجهیز خودرو آتش نشانی، ساخت وتجهیز موتور ، سیستم هوارسان

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 روز پیش