فروشگاه اینترنتی ساوالان

محصولات علمی, فرهنگی, هنری

بانک ایمیل ایرانی

بانک ایمیل‌های ایرانی

توضیحات خدمت

بزرگترین و کاملترین بانک ایمیل فعال کاربران اینترنتی ، مدیران شرکتها ، مدیران سایتهای بزرگ و غیره شامل بیش از 55000 ایمیل فعال.

با داشتن این مجموعه بی نظیر از هر نوع تبلیغ دیگری بی نیاز می شوید. قابل توجه مدیران سایتهای اینترنتی, شرکتهای کامپیوتری, آموزشگاهها , بازاریابان حرفه ای, بازرگانان , تولیدکنندگان و همه کسانی که محصول یا خدماتی جهت معرفی دارند. ایمیل مارکتینگ جدیدترین شیوه تبلیغات دردنیای پیشرفته امروز می‌باشد و اکثر سایتهای اینترنتی و شرکتهای خصوصی در کشورهای امریکا ژاپن و چین از این شیوه نوین جهت معرفی خود استفاده می‌کنند زیرا علاوه براینکه نسبت به دیگر روشهای تبلیغات ( تیزر تلویزیونی - آگهی در روزنامه ها - تبلیغات بروی بیلبوردها و ... ) فوق العاده ارزانتر است جنبه‌های روانی مثبتی نیز ایجاد می‌کند . زمانی که ایمیل شما مستقیما از طرف شما به شخص گیرنده ارسال شود این احساس درآن شخص بوجود میاید که به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ایمیل دریافتی بیشتر خواهد شد.

وجه تمایز این پکیج با سایر پکیج‌ها

1. تعداد میل‌های موجود در آن مناسب بوده و شما می‌توانید امتحان کنید که آیا ایمیل ها فعال هستند یا نه. زیرا وقتی تعداد ایمیل‌ها زیادباشد به عنوان مثال 20میلیون ایمیل شما هیچ گاه نمی‌توانید از فعال بودن ایمیل ها آگاهی یابید

2. همه ایمیل های موجود در این پکیج به گونه‌ای دسته بندی شده اند که شما می‌توانیدروزانه تا 600 میل بفرستید بدون اینکه به پنل ارسال ایمیل احتیاج داشته باشید و فقط با استفاده از یک ایمیل یاهو این کار قابل انجام است.

3. همه‌ی میل های موجود نتیجه ماه‌ها صرف وقت زیاد جمع آوری شده است و به هیچ وجه از نرم افزارهای جمع‌آوری ایمیل استفاده نشده است. به جرات می‌توان گفت همه ایمیل های موجود در این مجموعه ایرانی هستند

با توجه به اینکه تعداد ایمیلهای موجود در پکیج روز به روز در حال زیاد شدن است، قیمت پکیج به صورت توافقی خواهد بود. جهت دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 09191369279 تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی ساوالان

آذربایجان شرقی، عجبشیر

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محصولات علمی، فرهنگی، هنری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات