فروشگاه آنلاین ابزار دقیق سیان شاپ

تجهیزات اندازه گیری, ابزار دقیق, کالیبراسیون

مزایای استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه و اینترنت ویپ (VOIP)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آ یا در مورد انتخاب سیستم تلفنی VoIP دچار تردید شده اید؟
سیم کشی توکار PBX را فراموش کنید. دیگر لازم نیست با سیم کشی های پیچیده سر و کار داشته باشید. دیگر از پایین بودن وضوح در مهمترین بخش تجهیزات ارتباطی تان رنج نمی برید. به علاوه دیگر به تلفنچی نیز نیازی نیست.
آیا فکر می کنید امکان ندارد این ویژگی ها به حقیقت بپیوندند؟ دیدگاه خود را تغییر دهید!
حالا می توانید از سختی های PBX کنونی تان خلاص شوید و دیگر لازم نیست با سیستمی که بیشتر به جعبه سیاه شباهت دارد کار کنید. همچنین می توانید پولی که هم اکنون به طور روزمره از جیبتان می رود را صرفه جویی کنید.
تمام چیزی که به آن نیاز دارید سیستم تلفنی ویپ  (VoIP) است!
قبل از هر کاری راجع به خرید سیستم تلفنی VoIP اجازه دهید یادآور شویم که شما اینجائید تا در مورد سیستم تلفنی VoIP بیشتر بیاموزید. گذشته از این باید بدانید سیستم تلفنی VoIP چگونه هزینه های نگهداری سیستمتان را کاهش داده و شما را یاری می دهد تا بتوانید بر تماس هایتان کنترل داشته باشید.
سیستم تلفنی ویپ VoIP دقیقا به چه چیزی اطلاق می شود؟
شما از سیستم تلفنی (که با نام PBX نیز شناخته می شود) به طور روزمره استفاده می کنید، بنابراین می دانید که وظیفه اش رسیدگی به تماس هایتان و کنترل اتصالتان به سرویس دهنده ی تلفنیست. آنچه ممکن است با آن آشنا نباشید واژه ی VoIP است.
VoIP مخفف عبارت Voice Over Internet Protocol می باشد. VoIP شیوه ای برای برقراری تماس تلفنی از طریق شبکه ی محلی یا اینترنت است. تکنلوژی پشتیبان VoIP سیگنال آنالوگ صدا را به بسته های دیجیتالی ای تبدیل می کند که می توانند از طریق پروتکل IP در بستر اینترنت جابجا شوند.
احتمالا تا اینجا باید فهمیده باشید که سیستم تلفنی VoIP به شبکه ی داخلی شما متصل می شود. در حقیقت شبکه ی LAN تان مثل ستون فقرات این سیستم هاست که تلفن های مبتی بر VoIP و سرویس دهنده ی VoIP را به VoIP PBX تان متصل می کند.این موضوع سیستم تلفنی VoIP را به سیستم تلفنی ای تبدیل می کند که از تکنولوژی IP برای برقراری تماس ها و مدیریت اتصال به اینترنت استفاده می کند تا بتواند سرویس های VoIP را ارائه دهد.
با وجود اینکه سیستم های تلفنی VoIP از VoIP برای اتصال استفاده می کنند، بیشتر آنها می توانند مستقیما به خطوط شهری نیز متصل شوند. به این ترتیب می توانید به طور همزمان از VoIP و خطوط شهری برای برقراری تماس هایتان استفاده کنید.
سیستم تلفنی VoIP با PBX کنونی تان چه تفاوت هایی دارد؟
این سیستم ها کاملا با سیستمهای PBX متفاوتند.
• PBX های کنونی از TDM استفاده می کنند در حالیکه سیستم تلفنی مبتنی بر VoIP از تکنولوژی IP استفاده می کند.
• PBX ها ی کنونی به شبکه ی بسته ی مخصوص به خود نیاز دارند، در حالیکه سیستم های تلفنی مبتنی بر VoIP بر بستر شبکه ی LAN سوار می شوند.
• PBX های کنونی تنها از خطوط شهری برای تماس استفاده می کنند در حالیکه سیستم های تلفنی VoIP می توانند همزمان از خطوط شهری و سرویس دهنده ی VoIP استفاده کنند.
گذشته از تکنولوژی متفاوت این سیستم ها، آنچه سیستم تلفنی VoIP را واقعا متفاوت می کند، قابلیت یکپارچه شدن این سیستم ها با دیگر سیستم های تجاری (از قبیل CRM، ERP و …) است. این یکپارچه سازی اثربخشی، کارایی و فروش را افزایش می دهد.
این یک واقعیت است که با خرید این سیستم منافع زیادی برایتان حاصل خواهد شد. قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، برخی از ویژگی های متداول این سیستم ها را بیان می کنیم:
بخش های اصلی سیستم تلفنی VoIP
سیستم های تلفنی VoIP به صورت بسته ای با ویژگی های بسیار متنوع ارائه می شوند. این ویژگی ها آنقدر زیادند که شاید هیچگاه از همه ی آنها را استفاده نکنیم. در اینجا به برخی از ویژگی هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اشاره می کنیم:
• منشی مجازی (دیجیتال) Auto Attendant
• قابلیت شماره گیری مستقیم داخلی ها از بیرون Direct Inward Dialing
• شناسه تماس گیرنده، انتقال تماس، تماس سه طرفه، Caller ID, Call Transfer, Call Forwarding, Three-way Calling
• پارک تماس، گرفتن خط Call Park, Call Pick up
• نظارت و کنترل تماس، ضبط مکالمات Call Monitoring and Call Recording
• صفوف انتظار تماس و مسیردهی آنها Call Queues and Call Routing
• صندوق صوتی Voicemail and voicemail to email
• کنفرانس صوتی Conference Calling
• داخلی های راه دور یا مجازی Remote or Virtual Extensions
• ابزار آنالیز و مانیتورینگ Analytics and Monitoring Tools
• گزارش تماس ها Call reporting
• امکان ادغام تماس های VoIP و خطوط شهری Ability to utilize VoIP and PSTN calling methods
• پنل مدیریت تحت وب Web based management
• امکان کار با برنامه ای کاربردی دیگر Application integration
برای اینکه از تمامی محاسن این سیستم ها آگاه شوید، باید ساعت های بسیار زیادی را صرف خواندن درباره ی آنها کنید. اما ازآنجا که زمان شما بسیار ارزشمند است، توصیه می کنیم این کار را نکنید.
چرا باید سیستم تلفنی VoIP بخرم؟
چقدر خوب بود سیستم تلفنی VoIP هم مثل لباس بود. تنها کاری که برای متقاعد کردن شما بر خرید آن لازم بود مجاب کردن شما بر پرو آن بود تا خودتان هم ببینید که چقدر این لباس برازنده ی شماست. هر چند نمی توانید سیستم تلفنی VoIP را پرو کنید، ولی این به هیچ وجه از جذابیت این سیستم ها کم نمی کند.
در ادامه به فواید اصلی داشتن یک سیستم که معمولا به عنوان نتیجه ی داشتن یک سیستم VoIP در نظر گرفته می شود اشاره می کنیم:
صرفه جویی در هزینه ها
با استفاده از سیستم VoIP می توانید صرفه جویی قابل ملاحظه ای در قبض تلفنتان داشته باشید. علاوه بر این درهزینه ی نگهداری صرفه جویی خواهید کرد چرا که دیگر نیازی نیست که هزینه ی جداگانه ای را برای یک شبکه ی تلفنی مجزا (یا حقوق تلفنچی) بپردازید.
مقیاس پذیری
در سیستم های قبلی، وقتی تعداد کاربران از حدی فراتر می رفت، مجبور بودید کل PBX تان را با سیستمی جدیدتر و گرانترجایگزین نمایید. با وجود سیستم های جدید این کار تنها با چند کلیک موس وخرید یک IP Phone جدید ممکن شده است.
کارکنان راه دور
اگر بخواهید افرادی به صورت از راه دور (در خانه هایشان) برای شرکت کار کنند بدون اینکه سیستم تلفنی مجزایی بخرید، با داشتن یک سیستم تلفنی VoIP می توانید در هر جایی از آن استفاده کرده و همه را از سیستم مرکزی تان کنترل نمایید.
افزایش کارایی و اثربخشی
از آنجا که این سیستم ها قابلیت اتصال به سیستم های CRM و ERP را دارند، می توان کارایی و اثربخشی را با داشتن قابلیت های صوتی افزایش داد.
دسترسی به (وضوح) کل سیستم
بدون توجه به موقعیت جغرافیاییتان، دسترسی به تحلیل های به موقع، ثبت تماس ها وبخش های آماری این سیستم تلفنی تنها با Login در سیستمتان از طریق یک browser امکان پذیر خواهد بود. با داشتن این سطح بالا از دسترسی می توان تصمیمات هوشمندانه تری را راجع به فعالیت های جاری شرکت گرفت.
آنچه به آن اشاره شد، تنها ویژگی هایی پایه ای بود که معمولا شما در سوال هایتان از ما مطرح می کنید. اگر مایلید اطلاعات بیشتری از این سیستم ها به دست آورید، با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه آنلاین ابزار دقیق سیان شاپ

مشهد

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات اندازه گیری، ابزار دقیق، کالیبراسیون، تجهیزات تست، تجهیزات ابزاردقیق، مشاوره و فروش

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش