SSInverter : سپهرصنعت تولید کننده و صاحب امتیاز اینورتر و...

اینورترSSInverter, اینورترSSIمدلSSI800, اینورترSSIمدلSSI80

مقاومت ترمز و چوک HOWCORE

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپهرصنعت نماینده انحصاری لوازم جانبی HOWCORE

شرکت سپهرصنعت با فعلایت در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی تشکلیل شده است و با هدف اصلی ارتقا سطح دانش و بروز رسانی صنایع مختلف کشور فعایت می کند.

Howcore

یکی از محصولات صنعتی که میتوان از شرکت سپهرصنعت تهیه نمود,لوازم جانبی Howcore شامل چوک ورودی-خروجی و مقاومت ترمز می باشد که دارای استانداردهای لازم اروپایی می باشد.

لوازم جانبی هاکور

مجموعه Howcore با تولید چوک های ورودی و خروجی و مقاومت ترمز های با کیفیت و استاندارد توانسته است جزء اولین مجموعه های تولید لوازم جانبی باشد.

کیفیت Howcore

چوکها و مقاومت ترمزهای هاکور با بهترین متریال تهیه می شود و با جدیدترین دستگاه های اندازه گیری,کیفیت آن بررسی می شود.

آشنایی با گروه صنعتیHOWCORE

هاکور (HOWCORE) مجموعه ایست الکتریکی- آموزشی که اطلاعات علمی خود را به سمت تولید و تعمیر و نگهداری ترانسفورماتور جهت بخش اتوماسیون صنعتی پیش می برد.علاوه بر تولید ترانسفورماتور,راکتور ورودی - خروجی , فیلتر ورودی - خروجی ,چاپر برای AC Drive و مقاومت ترمز را با کیفیت و استانداردهای لازم در سبد محصولات خود عرضه می کند.

 

هاکور (HOWCORE) باهدف مشتری محوری و تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات حرفه ای است که با تلاش مستمر و گام های قوی در جهت به دست آوردن بازار جهانی پیش میرود و این هدف را با مدیریت پیشرفته و همبستگی کارکنان تحصیل کرده دنبال می کند. قطعات ارائه شده با بهترین تجهیزات پیشرفته تست و به بازار ارائه می گردد.

 

محصولات هاکور (HOWCORE) طبق استانداردهای اروپایی تولید می شود و جزء صنایع تحت نظارت می باشد.

شرکت سپهرصنعت نمایندگی انحصاری لوازم جانبی Howcore با دارابودن موجودی های کافی ارائه دهنده این محصول با کیفیت در ایران می باشد.

  • برای آشنایی بیشتر با چوکها و مقاومت ترمزهای HOWCORE به سایت این محصول مراجعه بفرمایید:www.howcore.ir
  • شماره های تماس سپهرصنعت : 02177614636 - 09199499792
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

SSInverter : سپهرصنعت تولید کننده و صاحب امتیاز اینورتر و...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

اینورترSSInverter، اینورترSSIمدلSSI800، اینورترSSIمدلSSI80، چاپرSSInverter، خدمات پس از فروش اینورترSSInverter، راه اندازی اینورترSSInverter، نمایندگی اینورترSSInverter، فروش اینورترSSInverter با بهترین قیمت، منوال اینورترSSI800، منوال اینورترSSI80، راهنمای فنی اینورترSSI، خدمات پس از فروش اینورتر جیتک، اینورتر، اینورترجفران ایتالیا، ssinverter، ssi800

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات