افزار پرداز اسپاد

فروش سرورهای HP, تعمیرات تخصصی سرور , فروش استوریج hp

بررسی لیبل های جدید محصولات اچ پی | اسپاد | فروش سرور HP

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

« لیبل جدید HP »شرکت HP به تازگی اقدام به عرضه محصولات خود با لیبل جدید کرده است.این کمپانی بزرگ مدت هاست برای مقابله با محصولاتی که بصورت تقلبی عرضه می شوند و از برند این شرکت سوءاستفاده می کنند، محصولات خود را با مشخصه های امنیتی به بازار ارائه می کند.

شرکت HP که سابقه دیرینه ای در زمینه تولید و فروش سرور و دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات دارد، محصولات خود را با بهترین کیفیت و کارایی در کنار استانداردهای جهانی عرضه می کند و در راستای این سیاست، هر چند سال اقدام به تعویض لبیل های خود و بهبود مشخصه های امنیتی آن می نماید.

شرکت افزار پرداز اسپاد همواره سعی در ارائه محصولات اصلی کمپانی HP دارد و از این رو همیشه آخرین نسخه از روش های تشخیص محصولات اصلی hp را در اختیار کاربران سایت خود قرار داده است و شما می توانید نسخه های پیشین را در زیر مشاهده کنید:

« روش شناسایی قطعات اصلی و اورجینال HP ( سرور HP ) از محصولات تقلبی »

شرکت HP در لیبل جدید خود مشخصه های امنیتی را تغییر داده است. انتظار می رود این لیبل عرصه را برای فعالیت شرکت هایی که با استفاده از عدم آگاهی مشتریان اقدام به فروش محصولات غیر اصلی به عنوان محصولات اصلی و اورجینال می کنند، تنگ کند. هنوز اطلاعات کاملی در مورد جزئیات این لیبل در دسترس نیست ولی طی بررسی های انجام شده ظاهر این لیبل شبیه تصویر زیر می باشد.

همانطور که در تصویر فوق مشخص است، آرم HP در وسط لیبل قرار گرفته و زمینه آن را تعداد زیادی کلمات «OK» و علامت چک «√» که بصورت دایره ای طراحی شده اند از مهمترین مشخصه های امنیتی لیبل جدید می باشد.با توجه به پیشینه این شرکت، انتظار می رود مشخصه های امنیتی این لیبل فراتر از موارد فوق الذکر باشد، لذا اطمینان داده می شود به محض ارائه مستندات جدید، شما همراهان گرامی را در جریان قرار خواهیم داد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

افزار پرداز اسپاد

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش سرورهای HP، تعمیرات تخصصی سرور ، فروش استوریج hp، قطعات اورجینال سرور، هارد سرور، HPE ProLiant DL380 Generation9

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات