صنایع فلزی کاوه - تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای, حفاظ شاخ گوزنی, حفاظ روی دیوار

روش های نصب حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روش های نصب حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

روش های نصب حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی بسته به بستر کار، شرایط موجود و خواسته های کارفرما متفاوت می باشد.

به طور کلی می توان روش های نصب را با توجه به بستر کارتعریف نمود. که در این مقاله به شرح آنها خواهیم پرداخت.

روش های نصب حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی با توجه به بستر کار:

در آماری نزدیک به 87 درصد حفاظ های نصب شده از سوی صنایع فلزی کاوه بستر کار دیوارهایی با درپوش سنگی بوده و 10 درصد دیوارهایی با درپوش فلزی می باشد و 3 درصد باقی موارد خاص می باشد.

1) نصب حفاظ بر روی دیوارهایی با درپوش سنگی ( 87 درصد):

در این روش ابتدا سوراخ هایی با عمق 5-10 سانتی متر و به فاصله 1.5 متر از یکدیگر بر روی دیوار ایجاد شده و میخ هایی داخل این سوراخ ها کوبیده می شود. در اصل برای نصب حفاظ ها اتصال بایستی به نقاطی صورت گیرد که استحکام بالایی داشته باشند (در این روش اتصال با دیوار صورت می گیرد) میخ ها بین دو میلگرد طولی که بیس حفاظ های شاخ گوزنی را تشکیل می دهند و از دو میلگرد طولی به موازات و فاصله 5 سانتیمتر از یکدیگر شکل گرفته قرار می گیرند و با وصله به طول حداقل 8 سانتیمتر که به صورت افقی روی حفاظ قرار می گیرد، میخ ها و حفاظ شاخ گوزنی به یکدیگر متصل شده و بر روی دیوار محکم می شوند.

روش فوق ابتدایی ترین روش و کم هزینه ترین روش برای نصب حفاظ شاخ گوزنی است ولی طی گذشت چند سال از ظهور این حفاظ ها فرصت هایی برای بهتر شدن آنها پدیدار شده که می توان بصورت مختصر به آنها اشاره کرد. مثلا آب باران هنگام تخلیه شدن از روی دیوار ناگزیر راهی از بین حفاظ ها برای خود پیدا می کند و این یعنی مجاورت فلز و آب دشمنان دیرینه. یا مثلا عدم استحکام کافی یک میخ برای نگهداشتن حفاظ شاخ گوزنی که نصب بصورت دو میخه جایگزین اتصالات ابتدایی شده اند.

 ( حفاظ شاخ گوزنی )

 

2) نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با درپوش فلزی (10 درصد):

در این روش با توجه به ضخامت درپوش فلزی روش نصب متفاوت بوده برای درپوش فلزی با ضخامت بیش از 2 میلیمتر می توان مستقیما حفاظ را بر روی درپوش نصب کرد اما در صورتی که ضخامت درپوش کمتر از 2 میلیمتر باشد جهت استحکام کافی باید حفاظ به دیوار زیر درپوش محکم شود که در مقاله بعدی تحت عنوان آموزش روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بصورت مفصل بررسی خواهد شد.

( حفاظ شاخ گوزنی )

 

3) نصب حفاظ شاخ گوزنی با بستر خاص(3 درصد):

در برخی از موارد درپوش بر روی دیوار محوطه نه سنگی است نه فلزی بلکه از متریال های دیگری استفاده شده مثلا کامپوزیت. درچنین  مواقعی از یک سو خلاقیت هایی که کارشناس برای نصب طرح ریزی می کند بسیار تاثیر گذار است در اینکه حفاظ خیلی خوب نصب شود و یا خیلی افتضاح و از سوی دیگر شرایط موجود مثلا پستی و بلندی های دیوار، یا اینکه چه نقاط اتصال محکمی برای اتصال حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد و از این قبیل.

اما همانطور که قبلا نیز اشاره شد بصورت کلی حفاظ باید دارای بیس یا بن قوی و مستحکم باشد. به صورت کلی می توان گفت روش نصب در چنین مواقعی تقریبا شبیه به مواقعی است که درپوش فلزیست و ضخامت آن کمتر از 2 میلیمتر است.

 

در مقاله بعدی روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای بهمراه برخی از شرایط موجود و خواسته های کارفرما آموزش داده خواهد شد.

همواره می توانید برای دریافت سایر مقالات مرتبط با حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به سایت اصلی صنایع فلزی کاوه مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع فلزی کاوه - تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ روی دیوار، حفاظ بوته خاری، حصار بوته ای، حفاظ دیوار، حصار شاخ گوزنی، نرده شاخ گوزنی، حفاظ سر نیزه ای، حفاظ سرنیزه، حفاظ لیلیوم، شاخ گوزنی، حفاظ شاخه گوزنی، قیمت حفاظ شاخ گوزنی، حصار بوته ای، نرده روی دیوار

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات