صنایع فلزی کاوه - تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای, حفاظ شاخ گوزنی, حفاظ روی دیوار

حفاظ بوته‌اي؛ از سرنيزه تا شاخ گوزن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

گروه بازار ساختمان

همه ما حفاظ‌هايي را بر بالاي ديوارها يا بر فراز پنجرۀ ساختمان‌ها ديده‌ايم، اما نسل جديدي از حفاظ‌هاي نرده‌اي- غير از آن مدل سرنيزه‌اي و صليبي آشنا- به بازار مصرف عرضه شده كه هم زيبا تر است و هم از نظر كاربرد مفيد‌تر يا به بيان دقيق ، غير قابل عبور است. در مورد كالايي صحبت مي‌كنيم كه نه واردات دارد نه صادرات و نه نيازي به گارانتي دارد. لازم به ذکر است که مطالب عنوان شده در این گزارش تنها نظرات فعالان عرصۀ تولید و عرضه است و نشریۀ پیام ساختمان صحت آنها را لزوماً تأیید نمی‌کند.

آنچه از آن با عنوان حفاظ بوته‌اي ياد مي‌شود برگرداني ازBush Plant Shieldاست که داراي دو كاربرد زيبايي دكوراسيون و نيز ايمني ساختمان است تا از سرقت و ورود ناخواسته ديگران جلوگیری کند. حفاظ بوته‌اي نه تنها بر بالای ديوار، بلكه روي فنس‌ها و نيز پنجره‌ها هم قابل نصب است.

اگر چه به اين حفاظ‌ها بوته‌اي مي‌گويند ولي با نگاه به آنها نقش شاخ گوزن بر ذهن متبادر مي شود. از اين رو توليد‌كنندگان و نصابان نام‌های مختلفی بر اين كالا گذاشته اند. حفاظ گوزني، حفاظ خورشيدي، حفاظ هلالي، حفاظ گل نرده، حفاظ بوته‌خاری، فنس بوته‌خاری، حفاظ خاری، محافظ بوته‌ای، حفاظ دیواری بوته‌ای، حفاظ دیواری بوته خاری از جمله این نام‌ها است. به هر حال صرف نظر از اینکه ساختمان آپارتمان است یا ویلا، کاربری تجاری دارد، اداری است یا مسکونی می‌توان از این محصول استفاده کرد.

شايد حفاظ بوته‌اي در نظر اول، كالايي جالب باشد اما چيزي نیستند جز ميلگردهاي سايز 10و 12و 14 كه به يكديگر جوش داده مي‌شوند؛ تنها سر ميلگردها به منظور ممانعت از ورود کسی تيز مي‌شوند. ارتفاع اين حفاظ به درخواست مشتري در 75، 90 و 100 سانتي‌متر ساخته مي‌شود.از تفاوت‌هاي بارز اين حفاظ‌ها نسبت به حفاظ‌هاي قديمي اين است كه ضمن امنيت بالاتر طراحي آن نيز متنوع است و مي‌توان طرح‌هاي مختلفي از اين كالا را ارائه داد.

وضعيت نصب حفاظ بوته اي

رنگ اين حفاظ‌ها مي‌تواند بنا به سفارش مشتري رنگ آميزي شود.  وزن هر متر طولي از اين حفاظ‌ها بيش از 28 تا 48 كيلوگرم در سايزهاي مختلف ميلگرد است. وي ادامه داد: از آنجا كه اين كالا خراب نمي‌شود، اگر نصب آن دقيق باشد دچار مشكلي نخواهد شد، مگر آنكه به عمد خراب شود.

روشن بين از نصابان و آگاهان بازار حفاظ در خصوص مسئوليت شركت‌هاي توليد كننده به خبرنگار ما گفت: هزينه نصب را خريدار بايد بپردازد و توليدكننده مسئوليتي در اين خصوص قبول نمي‌كند. وي ادامه مي‌دهد: از آنجا كه برخي ساختمان‌ها داراي رنگ خاصي هستند مي‌توانند رنگ اين حفاظ ها را براي تركيب بهتر با ساختمان به توليد كننده سفارش دهند. براي مثال اگر ديوار، آجر سه‌سانتي باشد طبعا رنگ حفاظ را زرد يا كرم مي‌كنند يا ديوار و ساختماني كه از سنگ يا سيمان سفيد ساخته شده است حفاظ بوته اي آن را نيز رنگ سفيد مي‌زنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع فلزی کاوه - تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ روی دیوار، حفاظ بوته خاری، حصار بوته ای، حفاظ دیوار، حصار شاخ گوزنی، نرده شاخ گوزنی، حفاظ سر نیزه ای، حفاظ سرنیزه، حفاظ لیلیوم، شاخ گوزنی، حفاظ شاخه گوزنی، قیمت حفاظ شاخ گوزنی، حصار بوته ای، نرده روی دیوار

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات