شادی آفرین تجهیزات مهد کودک , لوازم شهر بازی, تاب و سرسره...

تجهیزات مهد کودک, تجهیزات پیش دبستانی, تجهیزات مدارس

محصولات - تجهیزات مهد کودک - تجهیزات پیش دبستانی

به سایت تخصصی لوازم مهد کودک و تجهیزات مهد کودک خوش آمدید . شهر آگهی و تجهیزات با واردات مستقیم انواع تجهیزات STEP2 آمریکائی و haenim , edu کره ای و bravo ching ching و انواع لوازم آموزشی

مشخصات

تجهیزات مهد کودک :
تجهیزات پیش دبستانی

توضیحات خدمت

به سایت تخصصی لوازم مهد کودک و تجهیزات مهد کودک خوش آمدید .  شهر آگهی و تجهیزات  با واردات مستقیم  انواع تجهیزات  STEP2 آمریکائی و haenim , edu  کره ای و  bravo ching ching و انواع  لوازم آموزشی در نظر دارد تا مهد های کودک ایران زمین را با آخرین و جدیدترین لوازم تولید شده در جهان ، مجهز نماید . محصولات ارائه شده در گزینه (لوازم محیطی) به عنوان جدیدترین ، ایمن ترین ، استاندارد ترین و با کیفیت ترین تجهیزات مهد های کودک معرفی شده اند .

شهر آگهی و تجهیزات با بهره گیری از کارشناسان و تکنسین های فنی خود کلیه خدمات تجهیز و راه اندازی مهد کودک و پیش دیستانی شما را با بهترین و به روز ترین تجهیزات دنیا ، با نازلترین قیمت در کوتاهترین زمان با انعقاد قرارداد رسمی دو طرفه از کف تا سقف را انجام می دهد.

اعتماد شما تنها سرمایه ماست

رضایت شما تنها هدف ماست .

شما می توانید جهت مشاهده کلیه تجهیزات مهد های کودک و پیش دبستانی به همراه لیست قیمت آنها به آدرس سایت ما مراجعه و روی گزینه تجهیزات مهد کودک در بالای سایت کلیک نمائید.

آدرس سایت شهر آگهی و تجهیزات :

www.shahreagahi.com

می باشد.

ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس : 09138868864 تماس حاصل فرمائید.

مدیریت شهر آگهی و تجهیزات

حسین طاهری

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شادی آفرین تجهیزات مهد کودک , لوازم شهر بازی, تاب و سرسره...

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات مهد کودک، تجهیزات پیش دبستانی، تجهیزات مدارس، تجهیزات ادارات و سازمانها، اسباب بازی، تجهیزات بازی ، وسایل آموزشی، وسایل کمک آموزشی، انواع تاب ، انواع سرسره ، انواع تاب و سرسره، انواع میز و نیمکت، انواع کلبه بازی، تجهیزات پیش دبستانی قرآنی، تجهیزات مهد قرآن، آینه نشکن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات