آژانس مسافرتی شکوفه (تور مسافرتی-پروازهای خارجی و داخلی-ا...

وقت سفارت, اخذ ویزا و خدمات ویزا, تور تایلند و تور گرجستان

تور ایروان (Tour of Yerevan)

ایروان پایتخت ارمنستان و نیز بزرگ‌ترین شهر این کشور است. این شهر یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار، به ویژه در میان ایرانیان است.

توضیحات خدمت

ایروان مرکز شهر

پرواز از تهران (ماهان)

ایروان در دامنه‌ی کوه آرارات و در کرانه‌ی رود هرازدان واقع شده است. جمعیت این شهر در تا سال ۱۹۸۹ میلادی، ۱۲۰۱۵۳۹ نفر بود. ایروان در تقسیمات کشوری ارمنستان تابع هیچ استانی نیست و در واقع در مرز چهار استان کوتایک در شمال، آرارات در جنوب، آرماویر در جنوب غربی و آراگاتسوتن در شمال غربی قرار دارد. شهر ایروان از مراکز مهم اصلی صنعتی، فرهنگی، و علمی منطقه‌ی قفقاز است. خطوط راه آهن گسترده‌ای از این شهر منشعب شده است. ایروان قطب بازرگانی فرآورده‌های کشاورزی نیز است. علاوه بر این، کارخانه‌های ایروان در زمینه‌ی فرآوری فلزات، ماشین‌آلات، لوازم برقی، شیمیایی، بافندگی و غذایی فعالیت دارند.

ایروان به راستی شهر فوق‌العاده‌ای است. این مکان دارای وجهه‌ی جهانی، فرهنگی غنی و مردمی خونگرم و مهمان‌نواز است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، ایروان پایتخت ارمنستان است، اما این تمام کار نیست؛ این شهر چیزی فراتر از یک پایتخت صرف است. ایروان شهری جهانی و امن برای گردشگران سراسر دنیا محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند از تهران به این شهر بروید یا لس‌آنجلس؛ در هر صورت با آغوش باز مردم مواجه خواهید شد. این شهر، میزبان هزاران گردشگر و مسافر است که در سطح شهر به گشت‌و‌گذار می‌پردازند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژانس مسافرتی شکوفه (تور مسافرتی-پروازهای خارجی و داخلی-ا...

اصفهان

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

وقت سفارت، اخذ ویزا و خدمات ویزا، تور تایلند و تور گرجستان، تور ترکیه و تور ارمنستان، تور دبی و تور مالزی، اخذ پاسپورت، تور اروپا و تور هند، تور چین و روسیه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات