آژانس مسافرتی شکوفه (تور مسافرتی-پروازهای خارجی و داخلی-ا...

وقت سفارت, اخذ ویزا و خدمات ویزا, تور تایلند و تور گرجستان

تور آنتالیا (Tour of Antalia)

آنتالیا (به ترکی استانبولی: Antalya) نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. .

مشخصات

بیمه :
گشت شهری
ترانسفر :
صبحانه

توضیحات خدمت

آنتالیا (به ترکی استانبولی: Antalya) نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابان‌های کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند. در ۲۰۱۰ جمعیت این شهر ۱٬۰۰۱٬۳۱۸ نفر برآورد شده‌که از این جمعیت ۵۰۲۴۹۱ نفر را مرد و ۸۲۷۴۹۸ را زنان تشکیل می‌دهد. آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه واقع شده‌است. این شهر از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شهر سریک، از غرب به شهر کورکوتلی و از جنوب غرب به شهر کمر احاطه شده‌است. تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن اطلاق می‌شود.

پرواز از تهران روزهای : چهارشنبه  پنجشنبه  جمعه

نام پرواز ها: ایران ایر   ماهان   قشمیر اطلس جت

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژانس مسافرتی شکوفه (تور مسافرتی-پروازهای خارجی و داخلی-ا...

اصفهان

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

وقت سفارت، اخذ ویزا و خدمات ویزا، تور تایلند و تور گرجستان، تور ترکیه و تور ارمنستان، تور دبی و تور مالزی، اخذ پاسپورت، تور اروپا و تور هند، تور چین و روسیه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات