آژانس مسافرتی شکوفه (تور مسافرتی-پروازهای خارجی و داخلی-ا...

وقت سفارت, اخذ ویزا و خدمات ویزا, تور تایلند و تور گرجستان

تورمسکو (Moscow tour)

مسکو (به روسی: Москва تلفظ: مُسکْوا) پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر روسیه است. این شهر با جمعیتی نردیک به ۱۳ میلیون نفر، بزرگترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است.

مشخصات

هتل :
گشت شهری

توضیحات خدمت

مسکو (به روسی: Москва تلفظ: مُسکْوا) پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر روسیه است. این شهر با جمعیتی نردیک به ۱۳ میلیون نفر، بزرگترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است.[۱] مسکو از مهمترین مراکز سیاسی، اقتصادی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و ترابری فدراسیون روسیه و اروپا به‌شمار می‌آید. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه مرکزی فدرالی در روسیه اروپایی واقع شده‌است. کاخ کرملین، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور روسیه و استقرار قوه مجریه این کشور است. این شهر در دوران اتحاد جماهیر شوروی نیز پایتخت آن کشور بود.

چهار فرودگاه بین‌المللی، نه ایستگاه راه‌آهن و مترو مسکو که یکی از عمیق‌ترین تونل‌های دنیاست، در این شهر قرار دارد. مترو مسکو با 206 ایستگاه پس از مترو توکیو، بیشترین مسافران را در بین سیستم‌های مترو دنیا دارد.

پرواز از تهران 

شرایط ویزا:نیاز به پاسپورت و2قطعه عکس دارد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژانس مسافرتی شکوفه (تور مسافرتی-پروازهای خارجی و داخلی-ا...

اصفهان

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

وقت سفارت، اخذ ویزا و خدمات ویزا، تور تایلند و تور گرجستان، تور ترکیه و تور ارمنستان، تور دبی و تور مالزی، اخذ پاسپورت، تور اروپا و تور هند، تور چین و روسیه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات