گروه تولیدی سیروان فیلتر

فیلتر هوا, انژکتور, کاربرات

فلیتر هوا چگونه تولید میشود و استفاده از آن چه تاثیری دارد

فیلتر هوا یکی از قطعات پر مصرف در در خودرو میباشد که تاثیرات مهمی در عملکرد مناسب موتور خودرو شما دارد.

عموما فیلتر هوا از کاغذو فوم ویا کاغذ وفلز ساخته میشود.

در فیلترهای که فوم  در آن استفاده شده(بیشتر خودورهای سواری انژکتور)فوم تولید شده از ترکیبات پلی و ایزو استفاده شده که با ترکیب مناسب فوم با کیفیت خوب به دست میاید.استفاده از کربن به مقدار مناسب باعث بالا رفتن کیفیت فوم در بعضی از انواع فیلتر میباشد لازم به ذکر است مقدار کربن نباید به اندازه ای باشد که فیلتر تولید شده شکننده ترد و بی کیفیت باشد.

فیلتر های فلزی:کاغذ فیلتر را با انواع چسب مخصوص که رایج ترین آن چسب هوا خشک میباشد به فلز چسبانده

از آنجایی که هیچ هوایی خالی از آلاینده نمیباشد استفاده از فیلتر هوا لازم میباشد.به طوری که ما انسانها نیز به طور طبیعی در بدنمان فیلتر های برای تصفیه هوا داریم .پوشش موها در بینی ما همان فیلتر تصفیه هوا میباشد.

مکانیزم خودرو نیز برای کارکرد مناسب نیاز به هوایی فیلتر شده دارد تا با کمترین مشکل فشار به موتور بالاترین راندمان را داشته باش.

فیلتر هوا باعث کاهش مصرف سوخت شتاب بیشتر و راندمان بالای موتور میشود.چنانچه گردو غبار موجود در هوا وارد سیستم سوخت رسانی موتور شود به مرور باعث تخریب اجزای آن شده و باعث کاهش عمر موتور میشود.

اگر فیلتر هوا به موقع تعویض نگردد مکش هوا کمتر انجام میگیرد موتور با فشار بیشتری به کار خود ادامه داده همین فشار باعث مصرف بیشتر سوخت گشته و سوخت مصرفی نیز به طور ناقص در موتور سوخته میشود و آلاینده های بیشتری وارد هوا میشود که برای انسان بسیار خطر ناک میباشد.

عملکرد بهینه برای فیلتر هوا (به طور میانگین)8000کیلومتر میباشد.اگر فیلتر هوا با فشار باد تمیز گردد تاثیری در عملکرد آن نداشته زیرا کاغذ فیلتر هوا جز پر تخلخل ترین کاغذ ها محسوب شده و آلاینده ها در آن باقی مانده

با تشکر از عزیزانی که وقت گرانبهای

خود را برا خواندن مطالب فوق در اختیار

بنده گذاشته اید

خزایی

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی سیروان فیلتر

کرمانشاه، کنگاور

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

فیلتر هوا، انژکتور، کاربرات، کابین

دسته‌بندی محصولات