مدیریت ترافیک هوشمند

سنسورهای مدیریت هوشمند ترافیک بلوتوث, سنسورهای مدیریت هوشمند ترافیک Wifi, سنسور آلایندگی

سامانه زمان سفر

یکی از مهمترین دستاوردهای مدیریت ترافیک هوشمند، امکان محاسبه مدت زمان طی مسیر و به عبارت دیگر زمان سفر مسیرهای متفاوت است. با استفاده از این خدمت، شهروندان امکان برنامه ریزی برای سفر و پیش بینی مدت زمان موردنیاز برای رسیدن به مقصد را دراختیار خواهند داشت تا با آسودگی خطر و اطمینان بتوانند برنامه های حرکت خود را مدیریت کنند.

مشخصات

مدیریت ترافیک هوشمند :
زمان سفر
مدیریت سفر :
بازتوزیع ترافیک
کنترل ترافیک :
مدیریت ترافیک

توضیحات خدمت

بهره مندی از این خدمت مدیریت ترافیک هوشمند، ضمن بهبود جریان ترافیکی موجب ارتقاء سلامت اجتماعی و بهبود امنیت روانی در سطح جامعه گردیده و تبعات و هزینه های ناشی از آن را کاهش خواهد داد. این امر علاوه بر افراد می تواند سازمان های ذیربط و ارکان درگیر در مقوله های اجتماعی را یاری رسانده و با کاهش پدیده های ناهنجار و بهبود سلامت اجتماعی منجر به افزایش راندمان عمومی سازمان های مربوطه گردد.

به طور کلی ارائه خدمت در دنیای کنونی، سرعت و دقت بیشتری است چراکه شهروندان در دنیای فناوری اطلاعات، در جستجوی راحتی بیشتر، سادگی و جامعیت هستند. بر این اساس، خدمات حوزه مدیریت سفر و تعیین زمان سفر می تواند بسیار ارزشمند بوده و با استقبال مناسبی مواجه گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مدیریت ترافیک هوشمند

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سنسورهای مدیریت هوشمند ترافیک بلوتوث، سنسورهای مدیریت هوشمند ترافیک Wifi، سنسور آلایندگی، پورتال، داشبورد اطلاع رسانی، سامانه مدیریت هوشمند ترافیک، آینده پژوهی، خدمات داده پردازی، ابزارهای تحلیل گر، هم بنیان گذار استارتاپ ها، تجزیه و تحلیل کسب و کار، مدل سازی، انواع گزارش تحلیلی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات