شرکت ایمن گستران صنعت غرب

انواع روکش های امنیتی و کاهش انرژی شیشه, روکش محافظ رنگ خودرو, اسکرین

تشریح لایه ها ی روکش های سان تک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اغلب لایه های روکش های سان تک  از جنس پلی استر می باشند.

این لایه ها عبارتند از:

۱-  آستر : این لایه هنگام فرآیند نصب از روکش های سان تک  جدا می گردد و لایه چسب آماده تماس با محلول های فعال کننده می گردد.

۲- لایه چسب: این لایه پیوند میان روکش های سان تک و شیشه را ایجاد می کند. در این بخش از روکش ها  مواد جاذب اشعه فرابنفش (uv absorber) نیز وجود دارد این لایه توسط مکانیزم های مختلفی از قبیل پیوند شیمیایی و یا نفوذ مکانیکی به شیشه می چسبد.

۳ – لایه بازدارنده اشعه فرابنفش: این لایه حاوی مواد جاذب اشعه فرابنفش (uv absorber) است، وجود این لایه در ساختار این محصول تنها منحصر به  Sun Tek می باشد. در نتیجه انواع روکش های سان تک تماماً قادرند به میزان ۹۹% از ورود اشعه فرابنفش جلوگیری نمایند.

۴ – لایه فلزپوش : این بخش حساس ترین قسمت روکش های سان تک از نظر فرآیند تولید و در نتیجه ارزشمند ترین بخش از نظر تکنولوژی می باشد. در حقیقت از مدت ها قبل ثابت شده بود که فلزات سنگین (مانند : نقره، آلیاژ نیکل و کروم، طلا و … ) می توانند اشعه حرارت زای خورشید را منعکس و دفع نمایند اما موانع تکنولوژی زیادی بر سر راه فلز پوش کردن شیشه های پلمیری وجود داشت. برای حل این مشکلات تحقیقات وسیعی انجام شد و در نتیجه اکنون بوسیله دو روش (Metallizing ) تحت خلاء و بوسیله پلاسما (Sputtering) فلز پوش کردن کنترل شده پوشش های پلیمری صورت می گیرد. منشاء خاصیت دفع حرارت خورشید در روکش های سان تک همین لایه است.

۵ – لایه استحکام بخش و رنگی: این لایه از جنس پلیمرپلی استر تقویت شده می باشد. این لایه در حقیقت لایه استحکام بخش سان تک است و ضخامت بیشتری نسبت به لایه های دیگر دارد. به هنگام شکست شیشه قسمت های مختلف شیشه توسط خواص مکانیکی بالای این لایه در کنار هم نگه داشته می شوند. این خاصیت منشاء ایجاد خواص ایمنی، امنیتی در فیلم ها می باشد. در ضمن این لایه می تواند حاوی دانه های رنگیی و یا فلزات و نمک های فلزی رنگی باشد که نهایتاً جلوه زیبایی به کل محصول خواهد داد.

۶ – لایه مقاوم در برابر خش : سطحیی ترین لایه سان تک از جنس اکریلیک بوده که توسط اشعه، پلیمریزه شده اند و در مقابل سایش و خش پذیری مقاوم است بطوریکه مواد و لوزم پاک کننده صدمه ای به این لایه نمیی رسانند.

پایان این بخش یادآور می شود که تمام این لایه ها بصورت به هم فشرده در قالب یک محصول با ضخامت بسیار پایین (کمتر از یک دهم میلیمتر) ارائه می شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت ایمن گستران صنعت غرب

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

انواع روکش های امنیتی و کاهش انرژی شیشه، روکش محافظ رنگ خودرو، اسکرین

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات