سورین برق رادین

برق صنعتی, تابلو برق, نیروگاه خورشیدی

اجرای پروژه ارتینگ

اجرا پروژه های ارتینگ شامل احداث چاه ارت ، همبندی اصلی و افقی،کابل وسیم کشی ارت ، سربندی اجرای سیستم ارت به صورت افقی

توضیحات خدمت

سیستم ارتینگ

 برق بر اساس پتانسیل الکتریکی یا ولتاژ عمل می کند. اختلاف پتانسیل بین دو نقطه سبب ایجاد انرژی الکتریکی می شود. این انرژی سبب به کار افتادن تجهیزات برقی می شود. در سیستم برق مصرفی بین فاز و نول و یا دو فاز غیر همنام اختلاف پتانسیل وجود دارد. این عدد در کشور ما بین فاز و نول 220 ولت و بین دو فاز غیر همنام 380 ولت می باشد. این اختلاف پتانسیل بین هر فاز و زمین نیز وجود دارد و زمین به عنوان نقطه صفر ولتاژ لحاظ می شود. سیستم ارت برای هدایت جریان ناخواسته به زمین طراحی شده است. تمامی تجهیزات برقی با ولتاژ کار می کنند. از این رو افزایش و کاهش ولتاژ سبب آتش سوزی و سوختن مدارات سیستم برقی می شود. همچنین در موارادی امکان برق گرفتگی هم وجود دارد. در صورتی که بدن انسان بین دو نقطه با اختلاف فاز مثل فاز و نول یا فاز و زمین قرار بگیرد جریان الکتریکی از بدن انسان عبور می کند و سبب برق گرفتگی فرد می شود. به همین منظور از سیستم ارت استفاده می شود. در این سیستم در صورت وجود بار الکتریکی در قسمت هایی که نباید برق دار باشد به وجود بیاید بار به زمین منتقل می شود.

سیستم ارتینگ چیست؟

در بسیاری از مکان ها قسمت های خاص تجهیزات مانند بدنه و قسمت هایی که نباید برق دار باشند از سیستم ارت استفاده می شود که وظیفه آن انتقال ولتاژ به زمین می باشد برای محافظت از افراد و تجهیزات. جریان الکتریکی همیشه مسیر کوتاه و دارای کمترین مقاومت را انتخاب می کند. فرض کنید که بدنه یک دستگاه برق دار شود و این بدنه به چاه ارت وصل باشد. حال دست ما به بدن این دستگاه می خورد. مقاومت بدن انسان ها با یکدیگر متفاوت است. این عدد از 1 کیلو اهم تا 100 کیلو اهم بسته به خشک بودن و سالم بودن پوست و فیزیک افراد متغیر می باشد. این مسئله در مورد مدارات الکتریکی نیز صادق است با این تفاوت که این مدارات امکان دارد دارای مقاومت بسیار کمتری از بدن انسان باشند. به همین علت چاه ارت باید دارای کمترین مقاومت ممکن باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورین برق رادین

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

برق صنعتی، تابلو برق، نیروگاه خورشیدی، ارتینگ، اتوماسیونplc، فیلتر هارمونیک، اینورتر وسافت استارتر، برق اضطراری و ups، بانک خازنی، مونتاژ تابلو برق، اجرای پروژه برق صنعتی، تابلو فرمان، چنج اوور، فروش تجهیرات برق صنعتی، درایو موتور، تابلو توزیع

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات