تاسیسات هدایتی

تعمیر پکیج در کرج, نمایندگی بوتان در کرج, نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

تعمیر پکیج در کرج

تاسیسات هدایتی به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز پکیج در کرج آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج در البرز را به مشتریان خود می باشد. تعمیرات و سرویس انواع پکیج در برندهای مختلف ( ایران رادیاتور، بوش، بوتان، لورچ، گلدیران، تاچی، ایساتیس و غیره) به صورت فوری با قیمت مناسب را تنها با یک تماس بدست آورید. بهترین خدمات از نظر کیفیت، قیمت و سرعت را از ما بخواهید.

مشخصات

تعمیرات پکیج دیواری :
تعمیر رادیاتور

توضیحات خدمت

مرکز تعمیرات و رفع عیب پکیج

تاسیسات هدایتی به عنوان مرکز تعمیرات و رفع عیب پکیج متشکل از تیمی کاربلد و حرفه ای که ضمن دقت در سرویس و تعمیرات پکیج در کرج تعهد در کار و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اند. قیمت های منصفانه ویژگی برجسته تاسیسات هدایتی است که تمامی مشتریان قبلی این مسئله را تایید می کنند. مطمئنا تعداد زیادی از شما عزیزان تجربه تلخ تعمیرکار پکیج غیر متخصص را داشته اید حتما هم هزینه یک تعمیر پکیج در کرج به صورت تخصصی را پرداخت کرده اید. شما با استعلام از تمامی تعمیرکاران چه متخصص و چه غیر متخصص متوجه خواهید شد هزینه اعزام تعمیرکار متخصص از مرکز تعمیرات و رفع عیب پکیج تاسیسات هدایتی مناسب تر خواهد بود. 

تعمیرگاه پکیج در کرج

تعمیرگاه پکیج در کرج تاسیسات هدایتی آماده‌ی ارائه خدمات در تعمیر پکیج و سرویس انواع پکیج در کرج می باشد. مجموعه ما با سال ها تجربه در تعمیر تخصصی پکیج های بهترین و تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه می دهد. از مزیت های خدمات این تعمیرگاه پکیج در کرج استفاده از قطعات یدکی اصلی و اورجینال همان دستگاه در هنگام تعویض قطعه می باشد.

تعمیرکار پکیج در کرج

پکیج شما دچار ایراداتی شده و کلی کار دارید که کلافه هستید و نمی دانید که این وسط خرابی پکیج را چکار کنید. اصلا استرس نگیرید حتی زمانی که فرزندانتان زیر دوش آب سرد گیر کرده اند. تنها با یک تماس با تعمیرکار پکیج در کرج تاسیسات هدایتی تنها بعد از چند دقیقه تعمیرکار پکیج در محل اعزام خواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تاسیسات هدایتی

کرج

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تعمیر پکیج در کرج، نمایندگی بوتان در کرج، نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، نمایندگی لورچ در کرج، تعمیر ماشین لباسشویی در کرج، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج، تعمیر کولرگازی در کرج، تعمیرات پکیج در کرج

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی خدمات